Selasa, 15 Disember 2015

GELIGA PUTERI MANIS

































Jangan tanya ada ka puteri Masam?... ni kiasan melayu menunjukkan betapa manisnya rupa paras puteri Muda ini. dan nama ini pun bukan nama sebenar. 

Puteri manis kerajaan Gunung Tebu anakanda nya Raja Megat hasil perkahwinan beliau dengan Puteri Kerajaan Ini sendiri. Bagaimana kisah pertemuan mereka jika tak kerana abg megat ni dulunya suka masuk hutan mencari ayam hutan dan menjebak burung serta kijang atau kancil. Bukan yang dok kat bandar, yang keje ulang alik opis yang akan dapat peluang berkahwin dengan Puteri bunian. kehidupan mereka pun tidak sama dengan kehidupan manusia biasa. 

Permata di atas di berikan sebagai tanda kepada sesiapa yang sudi berkenalan dengannya dan tanda ini bukan membawa maksud nak menikoh memandangkan Puteri ini baru berusia sekitar 15 tahun alam kita. Tok cuma menasihatkan, ia hanya di miliki oleh mereka yang kasyaf atau boleh terawangan, so takde la sibuk sibuk nak tanya tok macam mana pulak nak kasyaf dan nak terawangan, jenuh den haha, tu bab kena masuk kem, masalahnya dua ilmu ni tok dah x ajar di dalam kem dah. 10 tahun tgu k. 

Kelebihan lain , kalau x kasyaf pun boleh tapi x nampak la bayang bayang dia.. kelebihan lain kepada pemakai ialah menarik kerezekian dari semua sudut , bila sebut semua.. paham paham lah ok. Kewibawaan dan di kasihi makhluk lain dengan izin Allah SWT , alhamdulillah. 




Kod Produk : GPT3NIS 031215
Bentuk : Geliga Pure
MAHAR : RM 77.77

Mahar di atas bukan di tetapkan Puteri , ia adalah upah tok pegi amik di Besut semata mata untuk tujuan ni saja, nak mintak dengan abg megat, x kan la kan... Tok sampaikan maksud hajatnya sahaja

16 ulasan:

  1. Balasan
    1. Kalau tak buat payment lagi. Sy GRAB 3a. Terima kasih.

      Padam
    2. Payment done. Details hantar ke Baz & Evernote. Terima kasih Tok dan Baz.

      Padam
  2. Uuuuiiii lajunya kalau pasal bab2 puteri ni....semoga berjaya yer asalkan niat ikhlas & ke arah kebaikan

    BalasPadam
  3. Alo x sempat ....nk wt cmne dh bukan rejeki...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN