Selasa, 22 Disember 2015

AKIK DARAH PUTERI






Salah kod neh, biasa la yang kodkan PA tok.... kerjanya yang dia tahu adalah apa yang tok nak dia tahu... luar kerja kamilah ipar paling mesra alam hahaha... dalam kerja, kena jerkah, herdik.... tadak sapa dah, dia lah Mr Baz Kesayangan anda .... 

Standard la kan keje.. keje goment pun kena maki gak huhuhu.... 

Geliga kerezekian ini ialah Di Tahap Paling tinggi Di dalam kelasnya, ia di berikan oleh Bonda Permaisuri Sura kepada Siapa pun di sini yang sempat Lock, Insyallah... 

Bab kerezekian ni, tok nak Boh Mahar macam serba salah.. aduii... Erm, takpa lah, kita sama sama cari rezeki, tok pun kena bayar bil gak huhuhu.... 


Pakai Buat cincin je la , x kan nak telan ye dak huhu


Kod Produk : ADP3191215
Bentuk : Geliga Kerezekian
MAHAR : RM 60

10 ulasan:

  1. Mr baz pn kesayangan ayah juga huhu..p/a tok yg terbaik skali..

    BalasPadam
  2. Alamak terlepas....ni saya tunggu dr smlm. Kpd ayah yg dihormati....blh tlg lepaskan kpd saya tak? Saya memang tgh mengumpul geliga utk kerezikian....tgh usahakan sesuatu utk keluarga. Tok saksi nya betapa kuat azam saya utk mencari kunci2 kerezekian keluarga saya

    BalasPadam
    Balasan
    1. InshaAllah ..lantaran dgn niat suci tuan, semoga ayah sudi melepaskannya pada tuan..

      Padam
  3. Terketar-ketar tangan ni menulis surat rayuan kpd ayah hehehe

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN