Isnin, 16 November 2015

G.KEREZEKIAN






















Owhhh...ini bukan Jasper melainkan geliga Kerezekian , Aduii yai.. 

Insyallah dengan energi permata ini memudahkan urusan pekerjaan, mencari rezeki, cara ia berfungsi... terkadang tidak semua peniaga menerangkan bagaimanakah ia berfungsi.

Lalu orang kita akan beranggapan bahawa ia kuasa mistis.. sebenarnya jika anda mengkaji berkaitan aura dan energi anda akan tahu akan rahsianya aura dan energi tumbuhan dan batu batan. 

Batu di atas mempunyai energi dan aura yang mampu mempengaruhi aura diri manusia.. see.. Allah tidak jadikan liputan aura di sekeliling kita tanpa kegunaan dan juga menjadikan aura di sekeliling tumbuhan dan batu permata tanpa sebab, ia mempunyai hubungan dan sebab mengapa dan kenapa.

Alhamdulillah mana mana batu yang asli..ok.. yang kita maksudkan ialah yang asli..bukan sintetik, bukan palsu.. jenis asli mampu menyerap ke dalam aura badan manusia dan bercampur dengan sifat energi aura manusia itu sendiri, jika ada kekurangan aura aura tertentu sebagai contohnya ..pemikat. maka dengan pemakaian permata yang ada kelebihan pemikat akan melengkapkan kekosongan itu. mana mana sahaja.. dengan cara itulah aura alam dan aura badan manusia bekerja.. bagaimana untuk membuktikan?.... ia boleh di buktikan dengan merakam diri anda menggunakan Kamera yang mampu merakam aura dan ia sudah exist di pasaran antarabangsa yang bernama AURA 3000 dan mungkin kini ada AURA 5000 yang mana kamera ini bernilai lebih Rm 48,000 ( Nilai Tahun 2012 ) 

Di mana anda boleh mendapatkan khidmat kamera ini?.. tok hanya tahu 1 tempat sahaja... di bangunan Komtar Pulau Pinang. ada sebuah kedai kamera dan juga menyediakan fotografi passport dan wedding... 1 gambar bernilai Rm 45 ( rate 2012 ) , kalau sekarang tok tak tahu berapa... 

Cara untuk menguji ialah dengan mengambil 2 gambar , gambar 1 tanpa anda memegang mana mana geliga dan batu permata dan cara ke-2 ialah dengan memegang batu permata dan geliga anda. lihat perbezaannya... jika anda tidak berpuas hati, maka tok menasihatkan anda beli sendiri kamera ini ... kan lebih bagus.. jadi tak usah bilank jika ada trick jurukamera bukan..?

 Item di atas kegunaannya untuk kekuatan penarikan kerezekian dengan melengkapkan aura badan anda yang mungkin suram atau lemah dengan tenaga aura kerezekian yang mana agak sukar anda nak dapat pekerjaan, nak dapat projek.. orang tidak berminat untuk melihat anda walau sebelah mata, cadangan anda di tolak dan usul anda di reject

Ini adalah langkah usaha, dan usaha yang tidak semua orang faham dan orang hanya menganggapnya sebagai sekadar hiasan, mereka hanya beranggapan anda memakai hiasan.

Namun perlu di ingat, solat dan ibadah lain perlu di jaga. WHY?....

Apabila kita berwudhu dan bersolat energi baru akan terpancar di Tubuh kita yang mana akan melembutkan getaran aura yang kuat sebelum ini, pemakaian item seperti ini akan mudah bersebati dengan aura diri badan anda jika getaran aura anda halus dan stabil.... sebagai contoh... Pernah minum air ECPI?... bandingkan bagaimanakah lembut dan halusnya air itu di bandingkan dengan air masak atau air mineral biasa.... ia lembut dan halus tak terasa menelannya dan ia mudah serap ke dalam setiap sel badan... konsep yang sama dan mudah, cuma aura tidak mampu di komersialkan kerana bukan semua orang mampu membeli Kamera AURA 3000 bernilai Rm 48,000 ini hanya untuk melariskan jualan mereka... think about it...

Kebanyakan peniaga yang sering kita jumpa di tepi jalan, di gerai gerai biasa hanya mampu menjawab " wallahualam" walhal perkara ini mampu di nyatakan melalui kajian dan kefahaman.. dan kefahaman ini bukan baru bagi mereka yang berada di Outside Malaysia atau nusantara... paling mudah jawapan di beri ialah KHODAM?... It's easy answer right.. senang, jawab saja Khadam, Jin dan everything sebab nak jelaskan ..sendiri pun tak faham... bila ada orang bagi kefahaman kita cakap orang tu tipu kerana ia melawan kenyataan kita selama ini iaitu KHADAM, jin bagai..... Jin kalau kuat sangat kat alam kita.. habeh la.. esok KLCC tu pindah dok Perlis, Bangunan KWSP Perlis duduk di tapak KLCC... tu kalau betullah jin tu kuat di alam kita..di alam dia maybe, di alam kita..no...
 


Kod Produk : JASPER 21115
 Bentuk : G.Kerezekian
MAHAR : RM 90

11 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN