Sabtu, 14 November 2015

GELIGA ULAR RUYUNG SAKTI







Geliga Ular Ruyung Sakti

Di perolehi menggunakan keilmuan Pagar Ruyung yang Tok pelajari dari Guru Utz Mazlin Hamid Silat Warisan Perlis, dah lama Tok mengamalkan Ilmu Pagar Ruyung Ajaran Beliau iaitu semenjak 9.9.1999 , Tu tarikh keramat tom ambil ijazah dengannya .. senang ingat tarikh ni , antara lain ilmu tok ambil darinya ialah amalan Lamjalallah Peringkat 1-4, Ilmu Tangan Besi, Ilmu Selendang Merah, Ilmu Pagar Ruyung, Ibu Gerak, Gerak Jibril , dan sebuah Al-Quran Bunian Sebesar SD Card yang boleh di baca dengan jelas menggunakan Kanta Pembesar dan ia berbau harum ( Quran ni tok hadiahkan kepada Bekas Tunang Pertama Tok dulu sebagai tanda Im Sorry to leave you ) huhuhu....

Masa tu ada juga Ijazah Batu Bara, Tapi tok x sempat ambil... Utz Mazlin Hamid masih hidup dan masih mengajar serta aktif di dalam penulisan Kitab Islam.

Geliga Ular Ini di pakai sebagai asbab pembangkitan Energi kerezekian di dalam diri, sesuai di pakai bagi menguatkan semangat pencarian rezeki, sesuai bagi mereka yang banyak rintangan di dalam kehidupan dan pantas berputus asa. Pemakaian Geliga Khas ini akan membangkitkan semangat dan impian di dalam diri bagi pemilik sekaligus akan menjadikan diri pemilik sebagai seornag yang bersemangat di dalam perjuangan kehidupan. 

Bila di pakai jangan di buang, Apatah jika berdepan dengan persaingan tender, kerja kerja dan kontrak yang di tawarkan Main Con dan Kerajaan. Silakan. insyallah dengan hati penuh ikhlas tok melepaskan Geliga ini untuk pemilik barunya

Sesuai di pakaikan dengan cincin Suasa dan Perak 10


Kod Produk : GULAR 91115
Bentuk : G.Ular Ruyung 
MAHAR : RM 600.15

* Lock/.Grab Item ini dan dapatkan hadiah bernilai Rm 100 ke bawah secara percuma ( 1 item )

11 ulasan:

  1. Balasan
    1. Assalam tok.. item ni sy buat lock deposit ansuran dlu ye.. payment deposit sy dah wassap tuan baz tok.. nnt yg lain sy update lg dgan tok na.. ;)

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Assalam tok.. ni utk update dlam blog ni na.. full payment done.. dah buat pada tok tadi.. terima kadih tok sudi layan berbual.. he he.. ;)

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN