Rabu, 11 November 2015

GELIGA MANI GAJAH TERMAHAL







Geliga Mani Gajah Bunian termahal, tu hari page 1st maharnya Rm 150.. ia promosi.. ikutkan harganya ialah Rm 350. Malam tok buat update , tok di hubungi Sekutu di Kelantan dan Tok di tegur kerana meletak mahar murah ( 150 ) , namun alhamdulillah tok dapat koutim untuk tuan tuan semua. 

Item ini sebenarnya dari Batu Raw, dan tok ingin bagi tau batu Raw tu sebesar buntut air mineral kecik dan ia bernilai agak mahal sehinggakan tok hanya mampu menebus 1-2 biji sahaja, jika tak tok akan lost modal untuk item lain. 

Alhamdulillah bab tu jangan risau lah. sudah di uruskan oleh tok malam tu juga dan seperti yang tok janjikan kepada Sekutu tok. Maharnya akan naik sikit je.. sikit je lah.. barang ni agak rare tuan tuan..

Jika bernama mani gajah, banyak yang kita lihat di pasaran yang berlekuk tu kan. ya tu pun mani gajah juga, tapi ia banyak di dalam pasaran, jenis mani gajah  di atas tidak semua peniaga ada , tidak semua pembekal sanggup memborongnya. Namun kerana item raw ini ialah item penarikan sekutu maka maharnya dorang pun tak lah jual mahal sangat, tapi agak mahal jika pelanggan ada anak 4 orang.. faham kan..huhu... 

Ingin tok tekankan bahawa mani gajah banyak di dalam blog GB bulan lepas dan mungkin bulan ini juga berikutan kita baharu mendapatkan kerjasama lain lain guru dan sekutu penarikan. Macam biasa lah, baru baru memang banyak, dah habis nanti, susah dah nak dapat. 

Kekuatan pengasehan dan tok rasa kekuatannya sama dengan MG super, cuma kini MGsuper stocknya sudah habis huhu... kat tok ada sikit sikit, tapi bukan sekarang lah tok nak maharkan.. sayang woo.. 


Kod Produk : GGP391115
Bentuk : Mani Gajah Bunian
MAHAR : RM 350

RM 200

8 ulasan:

  1. Dah byr blom? Klu blom den second lock.

    BalasPadam
    Balasan
    1. second lock takleh dato. kena grab terus atas lock batal... takpa dato, stock dapor ada, tok bawak balik 2 ketui raw tiapnya besar diameter mineral kecil je

      Padam
  2. Bayar ansuran dengan item lain. Update mr baz

    BalasPadam
  3. Terbaek mani gajah nie, kedepan nk ambik 1

    BalasPadam
  4. Ho la tok. Hok gini takdo lagi ko? Comey nih

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN