Isnin, 19 Oktober 2015

TASBEH 100 JENIS KAYU










Alhamdulillah berkah Guru guru dan sekutu , Tok mendapatkan tasbeh ini dari seorang sekutu yang juga seorang Guru tua di Kelantan ini.

Tasbeh ini di perbuat dari 100 Jenis kayu dan semua Nama nama kayu ini akan di berikan sekali semasa pembelian... 

Tidak perlu tok kupaskan apakah khasiatnya , cukup tok beritahu 1 kayu ada 2-3 jenis khasiat,..kita kalikan dengan 100 jenis kayu.. tidakkah ia sudah ada lebih dari 200-300 jenis khasiat, alhamdulillah

Barang ada terhad sahaja tuan tuan. 

1 Tok ambil untuk kegunaan tok , permulaannya tok nak pakai sendiri kerana tahu akan kelebihannya khusus buat tok yang suka bertapa dan berjalan sorang sorang di dalam hutan belantara. Namun setelag melihat ada banyak lagi stoknya...4 sahaja lagi, maka tok ambil semuanya bagi di kongsikan dengan sahabat semua


Kod Produk : T100K
Bentuk : Tasbeh 100 kayu
MAHAR : RM 350

KUANTITI : 3 sahaja

10 ulasan:

  1. Assalam Tok...saya lock deposit 1 ye...ujung bulan ni saya settel kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tok saya da bankin untuk deposit dlu tau..detail dah wassup encik baz...nanti payment seterusnya saya update...

      Padam
    2. Assalam tok..payment done..detail dah wassup en.Baz..maaf sgt2 atas kelewatan saya tok..bnyak pula urusan yg perlu saya selesaikan...

      Padam
  2. As salam tok.. Sy lock 1, mahar sy jelas kn pd 25 hb ni ye tok..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN