Selasa, 27 Oktober 2015

MAS GUNUNG





















Perolehan Dari Air terjun serendah dan ia di beritakan bernama mas Gunung.. terus terang sahaja, ia di berikan oleh Puteri Mas Gunung iaitu penjaga kawasan air terjun ini, dengan izin Allah kami hanya dapat 2 biji sahaja..boleh la kan dari takda langsung. 

Nama sainsnya tok x pasti... macam sapphire pun ada.. no komen... Puteri Mas Gunung memberi saranan ia di pakai bersama batu delima, geliga ini di jari kelingking dan batu delima asli di jari manis, mudah mudahan pemiliknya beroleh fadhilat dengan usaha melalui energi yang ada padanya. 

Geliga Mas Gunung ini di gunakan di dalam ikhtiar memudahkan urusan pekerjaan, berniaga, Jika ada musuh yang ingin memudaratkan dengan izin Allah Puteri sendiri akan menjaga pemilik geliga dengan izin Allah SWT dan menumbal kembalikan unsur kemudaratan seperti sihir, Ain, Fitnah ke atas Musuh, Pemakaian batu delima di sebelahnya bagi menguatkan Aura Geliga ini .

Puteri ini sendiri berbaju biru sama seperti Warna Geliga ini, Asam garam?.. korang ni x habis habis asam garam huhu... belum ada walau pun ada mereka di sana yang bertanya, namun dengan masa yang tok ada , tidak sempat...nu Puteri Saiba apa cerita, takda sapa mau?... ke tak tahan syarat nya


Kod Produk : MASGUNUNG 271015
Bentuk : Mas Gunung
MAHAR : RM 300.15

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN