Selasa, 29 September 2015

PERMATA RAJA LUMU


























Batu Raja Lumu..Bukan sekadar Batu Biasa. Ia mempunyai Karomah di dalam menundukkan musuh, menawan hati musuh atau juga bakal mertua dengan aura yang diisikan oleh Raja Lumu ini sendiri

Di simpan dan di bawak ke mana mana sekalipun insyallah akan mujarab jika bertambah dengan niat dan bermohon kepada Allah , Item macam ini tok malas nak cakap banyak kerana yang sudah memiliki tahu akan kehebatannya.. Jangan pandang batunya, pandang isinya, Kerana itu GB wujud di sini

Di masukkan energinya semula dari Raja Lumu untuk di gunakan manusia biasa.. 

Baz silap Kod tuh

Kod Produk : P.P.LAILA 13915
Bentuk : Batu Raja Lumu
MAHAR : RM 100

8 ulasan:

  1. Assalam tok.. item di atas juga saya dah lock deposit 50%, begitu juga dengan item2 lain yg saya lock deposit.. pembayaran penuh InsyaAllah saya jelaskan esok atau lusa tok.. semuanya saya dah maklumkam pada tuan baz sebelum ni berserta dengan imej slip bayaran... terima kasih tok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf ye tok atas kelewatan.. sebab semua item tu memang saya nak.. saya risau kalau ada pelanggan lain yg grab pula.. ;)

      Padam
    2. Assalam tok.. maklumat pembayaran saya dah wasapp pd tuan baz.. terima kasih..

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN