Isnin, 28 September 2015

KURSANI HARIMAU


























Hadir lagi item King Super Rare.... Tanpa Bercakap banyak dengan cara x mau jualnya.... 


Kod Produk : SMAU 27915
Bentuk : Kursani Harimau
MAHAR : RM 500


Selalu kita tawarkan benda di ibay.ecwid .com,,, memandangkan la ni susah kita nak update sana ... so apa kata kita tawarkan di sini sahaja

Bagi Item ini atau Kursani Harimau Page sebelum ini, anda boleh Grab 1 Item Bernilai RM 450 Ke Bawah secara percuma sahaja... sila Grab di sini dan di halaman lain yang anda kehendaki , Sila Type " Grab 450 " , so kita tau yang type grab ni ialah yang klaim hadiah percuma.. silakan

Percuma atas belian ini kita akan lancarkan mulai hari ini... untuk item King Hyper Rare sahaja , insyallah ..Kini anda di GB akan beroleh banyak keuntungan apatah jika anda adalah peniaga




25 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tok... Jika saya lock yg ni... Bley tak saya grab cincin kecubung ulung yg saya da lock dulu?

      Padam
    2. Tuan dah deposit cincin tu, dan kedua ia dah melebihi dari syarat GRAB FREE iaitu 2 hari sebelum dan selepas lock item

      Padam
    3. Kalo mcm tu tok saya terpaksa unlock 1a... Maaf tok... Sbb td kurang jelas

      Padam
  2. Kalau kita grab hadiah melebihi rm450 boleh kah tok contohnya hadiah tersebut. bernilai rm500..atau selebihnya kita tambah.

    BalasPadam
  3. Geliga kiyai haji lebar atau geliga emas termasuk sekali ker tok dalam tawaran ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. syarat Grab Hadiah mesti dalam masa 2 hari sahaja, kerana tempoh lock ialah 3 hari

      Padam
    2. Kira saya xbley grab cincin kecubung ulung la ye tok... Sbb saya da buat deposit utk cincin tu...

      Padam
    3. Sbb kalo saya lock deposit... Tinggal rabu ni last saya buat full payment... Huhu

      Padam
    4. x leh tuan padal dah di buat deposit. Tuan kena grab item lain... open mind tuan... banyak lagi item boleh di grab selain itu. lagi pun item lepas tu sudah melebihi 2 hari

      Padam
    5. Hehe... Ok tok... Da paham... Yg atas tu mesej lama... Bila baca page sebelah da paham

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adakah item yang nak di GRAB itu 2 hari sebelum atau selepas lock tuan ( Item yang mempunyai tawaran Grab Ini )....? Jika ya maka boleh, jika tak ..maka tak boleh.. usah risau, item lama yang x dapat di majukan akan di masukkan ke dalam blog semula nanti

      Padam
    2. esok pagi ada 3 jenis cincin.... semuanya bagus bagus.. silakan

      Padam
  9. Maaf tok saya unlock 2a untuk sahabat2 yg memerlukan..bukan rezeki saya kali ni..kedepan insyaallah..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN