Khamis, 17 September 2015

GELIGA EMAS







Walla weiiiiii....... sebenarnya ada 3, 1 tok amik buat cincin, 1 lagi Baz dah rentap nak buat cincin juga... haha

Amacam?.. ahaaaaaa...ni bukan cat tau..ni semulajadi neh.... hanya di GB... alhamdulillah... item luar negara, jauh dia mai... dan penemu dia pun sampai ke la ni tatau apa spesis batu ka, kayu ka, mineral ka... masih dalam ujian lagi akan asal usulnya.. 

Di dalam pengalaman pemakaian kita, alhamdulillah Allah Jadikan ia sebagai medium penarikan Kekayaan dan kerezekian.. Kalau nak kata pakai tu teruih kaya, tu namanya mohong la kan... amik masa dan time. namun banyak peluang bakal di perolehi, Batu ini sudah di aktifkan melalui Kerajaan Ulu Changkah , Permaisuri, nak p sana pun bukan 30 minit... 1 jam lebih jugak... tak pa lah... so barang ada 1 last buat masa ni... Tok ada order lagi... tapi yang seterusnya lebih mahal dari ini dan kita akan masukkan dalam Lelong sahaja... Pasai pa... USD lebih tgi dari RM la.. berapa dah hari ni...Parokkk boh... takkan kita beli Rm 400 kita nak jual Rm 70 .,... tu bukan menega bhahaha... tu charity.. badan charity pun tak buat lagu tu noh...

Ok la... kalau nak amik, kalau x mau toksah amik... mai hak kita order tu ... kita akan masukkan sebiji ni dalam stok baru juga dan mahar juga baru jugak la ikut kos matawang kita ... Insyallah... so kalau la ni nak rege ni... amik je la...pejam mata sat.. apa rugi..hujung bulan depan jolok dinding ada duit lagi apa.... kalau tak amik silap ribulan jolok dinding bulan depan pun tak mampu dah nak memilikinya... Cincin Tok pun tok nak Mahar Rm 20k kalau mau... apa pulak tak boleh.. ni bukan boleh dapat dari mana mana seller di malaysia, pasar malam jauh sekali la ... 


Kod Produk : G.EMAS 13915
Bentuk : G.Emas
MAHAR : RM 500

26 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tahniah tuan iblis singa... Brg unik ni... Saya aim teras betik jer... Hehe

      Padam
    2. Tahniah tuan.. terlambat plak tengok blog.. huhu.. kipidap!

      Padam
    3. Tahniah Tuan ,lama sudah saya tunggu Geliga Mas tapi belum ada rezeki lagi harap ada lagi

      Padam
    4. Kepada tuan rise of the lykan hehehe!!izinkan ayah amik no tepon tuan kt mr baz ye..no ari tu ayah lupa nk simpan dlam sim.tablet ayah rosak dan no tuan pn ilang..

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. T.kasih sume..dh lama sgt ni dapat mende ni sampai berebut tanya stock dapur..syukur alhamdulillah rezeki allah bagi ari ni tk ternilai harganya.jadi ayah rasa lengkaplah pencarian item penarikan rezeki untuk di gandingkan ngan geliga ular cintakan..t.kasih tok..

    BalasPadam
  3. Tahniah tuan..kipidap..hehe...yg item teras betik tu nanti tok akan masukkan dlm blog ni ke??

    BalasPadam
  4. T.kasih. tuan!ayah pn baru dengar info ari ni.mungkin ya kot!nanti ayah cek dlm f.b...

    BalasPadam
  5. Dha cek dlm fb tkde plak.mungkin tok nk watkejutan malam ni kot.apapun standby jer la.

    BalasPadam
  6. Uik... Ada peminat gak ker teras betik... Haha

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN