Khamis, 3 September 2015

G.CICAK KOBENG























Baru di ketahui akan namanya geliga cicak Kobeng, adoihh... 

Bukan bila di miliki pemilik jadi cicak man... jauh menyimpang tu, nauzubillah hahaha.. terjelir jelir kan bhahahaha.... 

Kegunaan mistik dan misteri , apabila dapat pasangan , sukar pasangan lari hati, di rampas lelaki / wanita lain, Melekat seperti melekat nya cicak di siling.... tapi kalau spray racun jatuh juga... maksud tok... sehebat mana pun ... pasti ada lagi ilmu yang hebat untuk mendapatkan pasangan anda, usah risau sebab bukan semua rakyat Malaysia ada ilmu hebat begini. Masih ada lopongan ruang untuk selamat sehingga ke akhir hayat dengan izin Allah Swt

Kod Produk : GB02 1915
Bentuk : G.CICAK KOBENG
MAHAR : RM 88.25

9 ulasan:

  1. Balasan
    1. maaf tok saya terpaksa unlock kepada tuan nashrul bajet saya tk mencukupi bulan ni..rezeki tuan nashrul gamaknya.

      Padam
    2. Alhamdulillah... Terima kasih tuan iblis singa... Saya grab 1a.... Sebelum pukul 12 tghari sok saya bank in

      Padam
    3. sama2 tuan!!jgn lupakan saya udah la!!zzaassss!!

      Padam
    4. Hehe... Inshaallah... Zzaassss!!! Payment done tok...

      Padam
  2. Rare duit syiling tu tok...tahun 1968..huhu

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN