Sabtu, 19 September 2015

ALHAMDULILLAH

Ramai Orang sudah banyak memberikan maklum balas + berkaitan pemakaian minyak Galok . Di Blog Ini dan juga di Facebook...

Moga berbahagia dan galok galok lah selalu di dalam iman....Aminnnnnn

Sila Lihat di sebelah Kanan Bahagian " Stok Tak Habis Sampai Kiamat " Jika anda menggunakan PC

=============================

Hari ini ( 20.9.2015 ) Blog GB tiada item untuk di maharkan untuk sehari sahaja.

Ritual Pengisian Minyak Jin Perlu di lakukan segera sebelum Tok Terlupa dan Bahan Terakhir akan di perolehi Hari Jumaat ini dan di jangkakan Minyak Jin akan dapat di Maharkan Semula pada sabtu depan. 

Jadi, untuk Hari ini Tok tidak dapat melakukan sebarang Penerbitan item dan insyallah update seterusnya ialah pada Esok hari 21.9.2015 seperti biasa

Sebarang Permaharan item Sedia ada tetap di laksanakan oleh Pembantu Tok Mr Baz Al-Hadi. 

Terima Kasih

22 ulasan:

  1. Terbaik tok sya nak bli jgk mgalak tpy tunggu brim msk..hehe..bajet tgh bulan..

    BalasPadam
  2. Semoga segalanya berjalan dengan lancar tok

    BalasPadam
  3. Saya hari selasa atau rabu baru bley bg testimonial... X balik pjbt lagi... Huhu

    BalasPadam
  4. Seperti dijanjikan tok, Testimonial dr saya. Selasa lepas baru shj masuk pjbt dan barang da ada atas tray saya. Dr jauh bau dapat dirasai. Ttp saya xpakai lg dalam pjbt takut rakan2 pjbt tersangkut dgn saya plak... Huhu. Jadi saya bawa barang tu masa nak makan malam. Setibanya saya di kedai, saya terus pakai di dalam kereta seperti mana ajaran tok. Keluar jer dr kereta saya terus pg meja kosong mengadap 2 pelajar u dgn ibunya. Saya cuba tenung matanya, tapi dia cuba melarikan mukanya... Byk kali cuba, akhirnya dgn perasaan tidak keruan, mereka pindah ke meja lain. Pada masa yg sama pelayan makan ambik order. Saya tenung matanya. Pelayan tersebut berubah jadi agak mesra walaupun dalam kesebukan melayan tetamu len. Selepas ambik order pun byk kali gak dia dtg singgah di meja saya sambil memegang hp. Kadang2 saya bertanya tapi dia menjawab dlm segan2 mcm tu... Tapi sampai mcm tu jer... Saya x continue takut plak efek dia... Hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aha, terima kasih atas testimoninya tuan... Len kali jangan tenung awek kalau mak dia tengah ada tuan, jenuh la dia x mau layan kang kena marah ngan mak dia pulak.. haha.

      Apa pun thumbs up buat tuan, alhamdulillah

      Padam
    2. Haha... Patut la dia pindah... Nak kata xmenjadi tak kan sampai pindah meja... Rupanya ada guard kat sebelah... :p

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Awek dgn mak dia tu dua2 mmg cun... Tapi tenung yg mengadap dgn saya la... Yg sorang lg membelakangi saya dgn mak dia... Pelayan tu xbrp cun. Tapi gaya mmg xpeduli org... Tapi aritu bley layan plak... Hehe

      Padam
  6. Hehehehe awek msti cun..sy blm pkai lagi tkut jgk nak pkai baun wangi smcm je hahagaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jgn takut tuan... Lebih baik bau wangi dr bau busuk atau meloyakan... Yg penting niat waktu letak jari ditengah2 dahi tu...

      Padam
    2. jangan letak banyak, ia syarat sahaja, yang penting aura di dalamnya .. minyak ni yang nyata, bersama minyak ialah aura Doa nabi Yusof tuan.

      Padam
  7. Hehehehe awek msti cun..sy blm pkai lagi tkut jgk nak pkai baun wangi smcm je hahagaha..

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. Tok maaf ye nset ada maslah ckit..post 1 ada byk pulak aduh.mse 2 wfi xkuat mane..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN