Rabu, 29 Julai 2015

RAJA KAYU MERAH










































































Who know what will happen?...

Alhamdulillah kepingan Raja Kayu kini mulai menghantui Blog Ini. Alhamdulillah kegunaannya lebih kepada perubatan, baik zahir atau rohani.... i mean gangguan makhluk halus... Perubatan zahir pula boleh untuk luaran dan dalaman, maybe u can do some magic trick... dengan mengambil habuknya.. dan mengusapkan ia ke lengan , ia akan masuk ke dalam kulit dan menyerap di dalam roma kulit. Tujuannya?..... erm... mengikut pengalaman tok, ia adalah untuk pemberat pukulan. well. u know... tiada jampi2 atau mantera namun ia menjadi.. cuma ada beberapa kelemahan iaitu terkadang anda akan merasa sengal di bahagian jointed... namun ada cara menanganinya... habuknya di jadikan minyak.. maksud tok di sini mudah... ambil habuknya dan masukkan ke dalam Minyak Kelapa.. minyak itu di biarkan selama 7 hari dan baru boleh di pakai dan di sapukan.. ia juga mampu menghentikan luka ringan dan sederhana... Selain itu juga. getahnya mengeluarkan bau yang harum sekali.... maybe u should try to burn it for little. 

Jika membawanya saja , insyallah di percayai orang tua tua kita ia mampu menjauhkan gangguan Jin, biar pun anda ingin ke dalam hutan

Owk. sebelum tok terlupa., Sekiranya di buat kalung, batu cincin atau di bawanya sahaja, insyallah tidak akan di timpa pokok sepanjang hayat.. termasuklah Jika sudah memasukkan habuknya ke dalam kulit dengan mengusapkan seperti yang di ajarkan tadi. 

Ada yang menyatakan pemilik akan menjadi pemimpin, ini di kaitkan bahawa jika pokok raja kayu ini hidup di dalam hutan, bahagian bawah rimbunan pokok ini tidak akan ada langsung walau rumput. 


Kod produk : KAYUMERAH 28715
Bentuk : Kepingan Raja Kayu 
MAHAR : RM 30

18 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Payment done tok dah whatapps tn baz

    BalasPadam
  4. Adoiii melepas...tok lock stock dapur 1....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Stok dapor ada tuan... we have a lot. u can grab it from Mr Baz 01117775251

      Padam
  5. Salam tok.. saya mohon buat payment pada 4/8/2015 boleh ye tok.. tggu gaji, bulan ni lambat sikit..

    BalasPadam
  6. Salam tok.. payment done.. detail dah wasapp en. Baz.. Terima kasih tok.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN