Khamis, 23 Julai 2015

PENGENALAN PRODUK BARU

Alhamdulillah buat julung kalinya.... Kita di GB akan memperkenalkan HEXAGRAM Sulaiman dan Semua Hexagram Ini mempunyai kelebihan masing masing. 

Antara kelebihan tersebut ialah :

1. Attraction ( Pemikat )

2. Wealthy ( Kekayaan / kemakmuran )

3. Shield ( Pendinding )

4. Dimensional Explorer ( Penggembaraan Dimensi lain )

Produk produk ini sudah lama di kaji oleh Tok sendiri dan Bersama Isteri yang fasih di dalam bab keugamaan Maka Kami menjalinkan hubungan dengan pihak luar yang mengeluarkan HEXAGRAM SULAIMAN ini bagi di produksikan sebagai salah satu item Jualan GeligaBunian. 

Di dalam pemerhatian kami di sini, ada antara Hexagram yang sudah di ubah dan di masukkan unsur unsur pemujaan dewa matahari, dan ada juga unsur unsur Lambang Kristian. Jenis ini kami tapis dan tidak akan di Terbitkan di dalam semua rangkaian kami iaitu di lelong, ez dan juga Ibay.ecwid.com. 

Di GB kita akan mengketengahkan Hexagram Sulaiman Asli yang tiada unsur dewa dewa , di sebabkan kita juga mempunyai pelanggan bukan beragama Islam dan jumlah mereka kian meningkat hari demi hari , maka beberapa jenis Hexagram yang lain akan di Maharkan juga bagi kegunaan bukan berugama Islam ( lelong.com.my )

Item item ini akan sampai dalam masa kurang 3 minggu dan ia akan sampai secara berperingkat mengikut sistem Pengeposan antarabangsa. 

Di Perkenalkan untuk pertama kalinya di dalam Malaysia dan mungkin juga peniaga pertama yang memperkenalkan HEXAGRAM SULAIMAN ini. 

CINCIN SULAIMAN 








Umum mengetahui apabila adanya lambang begini, maka ia berkaitan dengan Yahudi, namun sayang 1000 kali sayang, sebenarnya Hexagram ini adalah simbol kekuasaan Nabi Daud dan Anaknya Nabi Sulaiman Di dalam kekuasaan sepanjang memerintah dunia, Simbol ini ialah lambang penguasaan Sedunia.

Di dalam pemerhatian Tok, Apabila ada mana mana Website cuba menonjolkan bahawa ia ada kaitan dengan umat Islam kini , maka website berkenaan akan di suntik dengan virus dan ada juga yang di padamkan.. Cuma yang ada deskripsi di dalam carian Google sahaja. Sedangkan maklumat yang banyak di dedahkan ialah Simbol ini ialah Hak Milik Jewish dan Yahudi. 

Mungkin sudah sampai masanya umat Kini mengetahui simbol di atas hanya di ambil oleh orang Yahudi tanpa mengenali makna makna setiap sudut Bintang dan Rajah ini, mereka hanya mengambilnya sebagai Langkah agar umat islam tidak lagi mempedulikan apakah rahsia di sebalik Hexagram Sulaiman A.S ini. 

Termasuklah kebenaran penerbitan penafian lambang hexagram ini melalui fahaman fahaman sekuler yang di terapkan budaya asing bagi menjadikan kita anti kepada lambang di atas. Antara yang di jalankan ialah ritual Black metal... juga ritual ritual penyembahan syaitan di dalam filem filem... Namun tidak sedarkah kita bahawa ia sekadar filem,, dan kenapa ia di tayangkan kepada kita bagi mempercayainya... sedangkan nas nas dan bukti nyata di hapuskan dari dalam simpanan intelektual seperti di perpustakaan, Internet dan media lainnya. 

Jika anda kaji, Orang Yahudi amat menekankan bab simbol dan angka. Kerana nenek moyang mereka belajar dari zaman zaman terdahulu bahawa ada beberapa jenis simbol mampu memberikan mereka kuasa. Namun kita sebagai umat Islam mengetahui, di sebalik rencana mereka, Ada rencana yang lebih besar lagi iaitu RENCANA ALLAH. 

Mereka mencuri Simbol simbol Daud dan Sulaiman, kemudian menjadikan ia sebagai simbol bendera mereka yang beerti kuasa dan Pemimpin. Mereka merancang agenda ini semenjak ribuan tahun

Jika anda Membuat carian " Simbol simbol di masjidil aqsa " di Google... mereka ( Yahudi dan Barat Sudah mencemarinya dengan pelbagai Gambar demi menutup APAKAH SIMBOL YANG ADA DI MASJID MULIA ITU.... 

Bukan Lambang bintang ini sahaja yang di curi mereka agar di benci kita..... ada banyak lagi simbol yang di curi oleh bangsa yang miskin ini bagi mengkayakan peradaban mereka

Dan 

Agar kita MEMBENCI Lambang Kemegahan itu sendiri dengan tangan kita

Sila Baca Artikel ini..... Blog ini terpaksa menggunakan alamat yang sukar untuk di temui bagi menggelakkan ia di delete oleh Bangsa Yahudi 

Jika anda ingin mengetahui rahsia simbol di atas... silakan Klik untuk ke blog ini...

Bangun.......BANGUNLAH ISLAM MALAYSIA.....Bangunlah dari Tidurmu.......Ketahui Asal Usul dan Kekuatanmu ...nyahkan Fahaman Sekuler dari Mindamu

HEXAGRAM ini akan di angkat sebaiknya di dalam  Blog GB , insyallah.. Moga Kekuatan Hamba Hamba Allah kembali kepada Mereka dan memiskinkan kembali Bangsa Pencuri ( Yahudi ) 





12 ulasan:

  1. Alhamdulilah tok. Terima kasih atas pendedahan ini.

    BalasPadam
  2. Semoga menjadi iktibar utk org2 yg mahu berfikir.. tq tok

    BalasPadam
  3. Semoga menjadi iktibar utk org2 yg mahu berfikir.. tq tok

    BalasPadam
  4. As-salam tok.....cincin tu ley guna untuk memudahkan terawangan ye tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cincin tu untuk menguasai Jin, manusia dan binatang, ia untuk kekuasaan tuan, dan ia juga di gunakan sebagai cop mohor. terawangan yang lain

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN