Isnin, 20 Julai 2015

GELIGA ULAR SAWA




















































Bagi item ni, tok x mau la bercerita panjang... di sebabkan masih mengkelan ketupat siang tadi.. maka cukuplah tok katakan ia untuk kegunaan Pelarisan perniagaan, caranya di letakkan di dalam laci duit atau di pakai buat cincin dan di pakai semasa berniaga... batu ni tadak kuasa pun, Allah belaka... cuma setiap batu ada energinya tersendiri.. well, semua benda ada energi bukan?.....

Ops... di JAMIN juga ia adalah asli bukan sintetik

Kod Produk : GB09 16715
Bentuk : Geliga Asli
MAHAR : RM 350

Promo Idulfitri : RM 150

8 ulasan:

  1. mcm mne nk bt urusan jual beli...newbis lg ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan lihat ulasan di sini, jika tiada org lock lagi , maka tuan boleh lock, lock ni maksudnya tuan nak barang tu dan akan buat bayaran dalam tenpoh 3 hari. selepas buat bayar,. tulis ulasan " PAYMENT DONE di bawah ulasan LOCK tuan, , kemudian hantarkan gambar slip bayaran ke whastup PA Tok Mr Baz 01117775251 / 0178259540 ( Salah satu ) nama, alamat dan kod barang... penghantaran akan di jalankan dalam tempoh 1-2 hari bekerja dan akan sampai kepada tuan dalam masa kurang 4 hari bekerja.

      Jika tuan nak buat bayaran dalam masa 12 jam sahaja , silakan Taip GRAB dan buat bayaran dan masa 12 jam, prosuder whatsup sama seperti di atas.

      No Maybank ada di atas header Blog ini termasuk no hp kami

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN