Khamis, 30 Julai 2015

GELIGA KEREZEKIAN GUNUNG TEBU







Alhamdulillah.. muncul sudah item ini... 

Untuk pengetahuan , tok baru balik dari Betong Pada Waktu ini.. agak lewat tok ke sana hari ini kerana perlu menguruskan beberapa perkara di sebelah petangnya , sekarang jam 1.57am ( 30.7.2015 ) dan........ erm..dah 30hb ya...july pulak tu....Sekejap sahaja nanti nak muharam semula ... baru sekejap muharam lepas tok masih ingat tok hold memandikan keris mulia Tok kerana melihatkan matanya masih utuh dan bersih harum tanpa sebarang karat... mungkin tahun ini juga belum perlu untuk memandikannya kecuali mata lembing berkembar milikan tok tu. 

Owh ok.. alhamdulillah item di atas bukan lah perolehan malam ini , ia adalah perolehan lepas di berikan oleh Abg Megat sebagai ikhtiar penarik kerezekian.. ia adalah antara barang simpanan di dalam sebuah bilik yang khusus menyimpan barangan lagenda di dalamnya . Item ini kekuatan energinya hanya khusus untuk pelarisan dagang, pelarisan diri umpama mani gajah dan boleh juga di masukkan ke dalam rumah burung walit bagi menggalakkan pembiakan burung itu di dalam bangunan 

item ini tidak ada banyak tuan tuan...mana mau cari?.. dan rasanya dalam blog GB, jenis ini adalah pertama kali di dalam sejarah GB ia keluar... apatah di lain tempat.. Kalau tok masih di JB mungkin dah lama pelanggan pelanggan offline sana memaharkannya tanpa prejudis.

Kod Produk : GB01 28715
Bentuk : Geliga Pure
MAHAR : RM 211.25



6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN