Ahad, 14 Jun 2015

GELIGA TEDUNG EDISI 5






Hampir mencapai Klimaks Geliga Tedung ni, semua ada 7 jenis, sementara kita di sini dah dapat mengumpulnya bagi di maharkan sebanyak sudah 5 jenis termasuk di atas. 

Ia mempunyai Pembisa , kekebalan darurat, penumbal sihir , Penumbal ertinya hantar balik sihir yang di hantarkan kepada pemilik, Mempunyai getaran yang mampu membinasakan Struktur Jin yang menyerupa apa apa pada ketika itu, maksudnya jin ni kan xde paras. ia macam gas sahaja, dan kemudian bila ia bercantum cantum ( orbs yang bersatu ) ia akan menwujudkan 1 sosok mengerikan yang kita panggil hantu, maka getaran ini akan memisahkan orb orb ini dan ia kembali menjadi butiran orb yang tidak mampu menyakiti manusia dengan izin Allah

" Kenalilah diri kamu , kemudian kenalilah aku, setelah Kamu mengenali aku, maka binasalah kamu " 

Kamu yang di maksudkan di dalam ayat di atas ialah bagi makhluk yang beriman kepada Allah dan makhluk yang beriman kepada Allah ( mampu mengimani ) ialah :

" Tidak aku jadikan Jin dan manusia Hanyalah untuk Beribadah KepadaKu "

Maka diterangkan di sini ayat pertama di atas di tujukan kepada 2 bangsa sahaja yang mampu beriman kepada Allah @ mengimani Kepada Allah semata mata. Dan Allah menjadikan setiapnya dengan kelebihan masing masing. 

Diselitkan kata kata di atas kerana ada Pedoman di situ tentang Getaran yang membinasakan.


Kod Produk : GB01 9515
Bentuk : Geliga Ular Jenis 5
MAHAR : RM 500

Promo Ramadhan : RM 250

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN