Isnin, 29 Jun 2015

GELIGA MADU































































































Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah... Ini barang antara barang yang memajukan Blog GB suatu ketika dahulu, jika anda rujuk kembali post post terawal di blog ini sekitar Tahun 2012. Anda akan dapat melihatnya sebagai antara produk pertama di dalam Blog Tok Nih.

Geliga Madu dari dulu, sampaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii laa sekarang.... memang famous dan gila gila popular takdak dah, sampai kan berapa banyak KLON anda dapat lihat di pasaran mistik terbuka di luar sana... kita dah meniagakannya semenjak tahun 2012.. tu pun kalau orang awam sedar lah.. insyallah..

Geliga madu ni memang kehormat sebagai Pelaris.. kalau letak dalam rumah, rumah penuh semut, kalau letak atas meja, semut mai... tok x nak la buat video demontrasinya.... nanti org samakan tok dengan peniaga kaki lima... di mana geliga ni di sapukan gula dan di letakkan di kawasan semut , memang la kena hurung teruih.. 

Ni takda la sampai kena hurung, cuma semut mai entah dari mana dan jalan sana sini cari yang dia pun tatau apa dia cari... kita akan nampak dia mundar mandir tanpa hala tuju... kalau kawasan takda semut, tak boleh la buat, ni semut nyata bukan semut ghoib haaaaaaaaa.

Di letakkan dalam kedai , dalam laci duit sebagai medium pelarisan ampuh dengan izin Allah .


Kod Produk : GMADU 28615
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 350

Promo Idulfitri : RM 150



10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN