Sabtu, 20 Jun 2015

GELIGA KEBESARAN PANGLIMA








































Alhamdulillah geliga kebesaran Panglima ini bukan mudah untuk kita perolehi. Jenis ini sudah lama kita menerimanya semenjak di Johor lagi. 

Kekuatan energi yang Allah keruniakan kepada sebutir permata ini bukanlah seperti item item buatan manusia, Batu Quantum Sciense pun dair batu gunung berapi dan di jual beribu ringgit, ada juga orang kita yang terpengaruh dan membelinya demi kesihatan dan untuk menggelakkan ion negatif mendekati tubuh.. Bagi tok yang bodo ni, ion negatif tu setan dan sihir lah, Senang kata batu gunung berapi ni mempunyai frekuensi yang panas kerana sudah lama terbenam di dalam larva gunung berapi. Maka tidak hairan pemakaiannya mampu melindungi dari sihir, semuanya atas izin Allah jua.. Jika orang cina , orang puteh jual boleh laku atas nama sains, tok sebenarnya mampu meniagakan apa sahaja batu atas nama sains dan penjelasan sains sebab tok juga belajar bab aura, gelombang dan frekuensi, ilmu metafizik dan juga ilmu kaji haq. kalau x berani pula nak bukak blog dan berhadapan dengan 1001 soalan dari pelanggan yang meminatinya.

Item di atas dari segi sains mempunyai kekuatan energi menghalang Gangguan Jin, namun tidak dari sihir. Ini kerana , asal muasala batu ini hadir dari gunung ganang, warna hitam mengeluarkan frekuensi menghadang gangguan jin. frekuensi fizikal molekul batu ini pula terdiri dari jenis sejuk, beerti orang baran masih mampu memakainya. 

Selain itu frekuensi sejuknya maampu untuk menstabilkan aura manusia agar lebih kuat, berani, bersemangat jitu di dalam menghadapi kehidupan seharian, jika anak lelaki anda lembut... mungkin atasnya hanya ada kakak kakak, bagus di miliki agar perlahan lahan mampu merubah dirinya menjadi lebih keras... ehem...

Kod Produk : GKPANGLIMA 13615
Bentuk : Geliga Panglima Asli
MAHAR : RM 350

Promo Ramadhan : RM 100

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN