Khamis, 11 Jun 2015

GELIGA HARIMAU

























































































































Geliga harimau berbagai Variasi.. namun semua mempunyai khasiat yang sama iaitu penunduk Musuh. Insyallah di pakaikan sahaja. Tiada amalan di perlukan ....INGAT 1 Perkara ,,,,jika ada amalan, maka bukan datang khasiat asbab batu, tapi asbab amalan, so batu tak pakai takpa, pakai amalan saja, sebab sesetengah orang SEGAN nak jual Amalan (ilmu ), nampak macam murah dan tak berbaloi, so melalui pembelian batu ada pulak amalan nak kena buat.

Insyallah dalam blog tok adalah jenis alami, isian ada, tapi x banyak, ingat tok rajin ke nak isi satu satu barang setiap malam dah macam xce keje lain nak buat Bhahahahhaha.... so kebanyakan adalah alami dari Allah tanpa tok cuit dengan isian sikit pun. 

Ingat , banyakkan baca ayat pemagar dari terhindar fitnah anak anak dajjal iaitu jin dan manusia ya. Mereka suka melihat kita bergaduh, berselisihan dan bermasam muka, perpaduan islam amat di geruni kaum Yahudi. dan mereka cuba sedaya upaya menerapkan nilai nilai islam sekuler agar kita berpecah, sayangi agama, bangsa dan negara kita. Majukannya sebagaimana kita memajukan diri sendiri di dalam kehidupan

Kod Produk : GHARIMAU 4615
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 250

Promo Ramadhan : RM 100

8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN