Isnin, 18 Mei 2015

PEMBERITAHUAN

Assalamualaikum wbt semua dan salam sejahtera.

Di sini ada 2 pengumuman nak tok maklumkan, Di sebabkan rodtax tok baru je sampai dan ada beberapa urusan masih sangkut di Ganu ni, maka Jadwal tok ke ganu di tangguhkan sehingga hujung bulan ini, insyallah. 

Sementara Untuk menambahkan pengeluaran hasil kami di sini ( item jualan ), kami akan memasukkan beberapa item bermodal untuk di maharkan dan sudah semestinya ia adalah dari kalangan yang terbaik dan asli untuk anda semua, item item ini akan melalui proses ritual di mana akan di hantarkan ke Alam Ghoib bagi di ritualkan saudara kita dari sana. 

Insyallah item item bermodal ini amat menarik dan tok sasarkan ia mampu menarik hati anda untuk memilikinya. Pastinya berkualiti dan bukan cikai punya barang ok.

Langkah ini di ambil berikutan pengeluaran dari tukang kami amat terhad dan kami hanya memperolehi item dari kalangan batu permata sahaja, tiada yang dah siap cincin, tiada yang dah siap loket yang boleh pakai terus, jadi untuk memperbanyakkan produk dan tidak menyusahkan pelanggan kami, Maka Limpahan item bermodal akan mulai masuk ke Blog GB dan seluruh rangkaian di bawah kendalian TMGB bermula 3 Minggu dari sekarang, insyallah

3 ulasan:

  1. Yes meme duk tunggu siap cincin, Alhamdulilah Moga dipermudahkan dan dimurahkan rezeki Amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah .mudah mudahan ia cepat sampai...tolong bagi saiz agar senang tok menempahnya terus

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN