Sabtu, 16 Mei 2015

KAYU PENUNDUK






















































































Assalamualaikum wbt semua dan salam sejahtera

Hari ni sempat lah tok bawak masuk beberapa item.. Mungkin x banyak. di sebabkan tok hari ini terpaksa Pulang ke kampung Halaman dan mesti sampai pada petang ini.... Malam ini tok perlu ada di Ganu Semula dan jadual ini agak rush.

Item Kerezekian Dari Betong sudah di perolehi. Namun Tuan Tuan. Minta maaf....kenapa?. kejap lagi tok buka page baru mengumumkan ia.

di atas ialah Kayu Penunduk Dari Negeri Perak Iaitu Perolehan Guru Tok di Tapah, Pada hari ini Kesihatannya kurang memuaskan dan berada di hospital akibat darah Tinggi, sama samalah kita doakan agar beliau kembali sembuh, insyallah.

Kayu penunduk di atas di gunakan di dalam medium ampuh menundukkan musuh, dan manusia.

Perlu diingat. penunduk ni bukan maksudnya semua orang tunduk di mana mana pun ok, maksudnya di sini. kita berkawan macam biasa, namun katakan 1 masa tu kita bercakaran dan bertelagah. Masa tu lah khasiatnya akan berlaku di mana lawan anda ibarat tak mampu membuka mulut dan hanya mampu mengiyakan sahaja, itulah yang di namakan penunduk. 

Bukan bila pakai saja terus semua tunduk. Oihh, habis la dunia macam ni.... pakai je... jumpa orang , then cakap , saya nak kete awak? " ye amik la", saya nak Umah awak?" Ye amik La".....saya nak bini awak ?" , Ye amik le "......bukan gitu ye tuan tuan.... itu pukau tuh... pukau ni pakai ilmu bukan barang, rokok hanya medium sahaja. ada ayatnya pukau ni. Dan teknik


Kod Produk : KPENUNDUK 12515
Bentuk : Permata 
MAHAR : RM 250

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN