Sabtu, 23 Mei 2015

KALUNG LEKLAI



















Kalung Leklai... Ni siap. pakai ja teruih, jangan risau ia tiada unsur pemujaan Sami, bekas ni ada di jual banyak sekarang huhuhu. 

Ia di Gunakan di dalam Ikhtiar Kekebalan darurat, entah la, Blog Tok sekarang di penuhi item kebal darurat lah aiih, nak perang ke apa ni hahahaha.... Kalau perang pun apa la nak buat kan, terima je la nasib badannnn. 

Ada orang yang menyatakan ia sebagai penumbal sihir, maksudnya membalikkan sihir musuh, bagi tok, insyallah ada kedua khasiat ini.


Penjagaan Leklai sebenar ialah dengan Meletakkan madu di permukaannya dan kemudian di basuh, boleh pakai air embun atau air Mineral, ada yang bertanya bagaimana nak amik air embun ni tok?.... huhu mudah Sahaja, bangun awal pagi, pergi ke tengah padang bola, dan leretkan kain di atas air embun yang membasahi rumput....Taraaaaaaaa..... apa kata anda jual air embun ni sebotol rm 30 pun  masih munasabah beb hehehhe..... Sebotol 10 ml la. 

Lepas di sapukan madu, letakkan ia di bawah sinaran bulan, esoknya baru basuh dengan embun, tengok lah hasilnya..... ni nak kena buka ke tok... ;p.... ye la cayang oiii kena la buka penutup loket ni ....



Kod Produk : KLEKLAI 19515
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 96

5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN