Ahad, 17 Mei 2015

GELIGA BUNGA ALAM




















































































Antara yang terawal memasuki Blog GB suatu ketika dahulu. Alhamdulillah ini ialah perolehan ULUNG pada bulan ini. Kami memanggilnya sebagai Geliga Bunga Alam dan insyallah ia mempunyai kelebihan Yang tok rasa orang kini inginkan .

Item ini Tok perolehi di Betong petang semalam, di maklumkan bahawa kelas silat tok sudah hampir mencapai kemuncak, Khamis depan murid silat akan menghadapi Perlimau iaitu penamat silat.

Item ini di gunakan sebagai :

Perukun kebahagiaan Suami isteri dan juga pendukung Rumah Tangga , dnegan energi yang di berikan Allah kepadanya , insyallah letakkan di kawasan tengah Di dalam rumah, mudah mudahan kasih sayang di dalam Keluarga anda kembali seperti seperti dahulu

Kod Produk : GBUNGAALAM 14515
Bentuk : Geliga Asli
MAHAR : RM 350

RM 150

12 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Saya tebus awal tahun..lepas baca komen tok..ANDA TENTU SAYANG KELUARGA ANDA KAN..
    rumah tangga saya kurang balance..saya pon ikhtiar guna GBA ni..alhamdulillah..allah izin dan perkenan doa saya masa saya letak GBA di tempat nya..mcm biasa bila guna item2 tok..bismillah,,selawat dan di sertsi niat..syukur allah..trima kasih tok
    SAYA SYOR PADA YG ADA MASAALAH RUMAHTANGGA..BOLEH IKHTIAR GBA NI...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih atas testimoninya tuan Pak Tua Laut. Alhamdulillah

      Padam
  3. Tok, numpang Tanya, G.B. Alam ni perlu TAK di active kan atau sudah sedia active, kalau perlu di active kan, baigaimana cara nya Tok, mintak penjelasan Dari tok, t/k.

    BalasPadam
    Balasan
    1. semua dah di aktifkan tuan, kami x menjual brg takde bateri.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN