Jumaat, 10 April 2015

TARIK KEREZEKIAN


























Geliga Kerezekian buat yang memerlukan. Ini sebetulnya kita nak lepaskan pada nilai ganas, namun di sebabkan orang yang memerlukan kebanyakannya tak boleh di gasak ganas, kalau gasak ganas kasihan kebanyakan memerlukan untuk boost rezeki masing masing dengan izin Allah, berdoa saja tanpa usaha x berguna, bagi yang dah merasa susah dan kepayahan tahu lah peritnya... yang dah kaya mana lagi pandang item begini, namun nasihat Tok,,, jaga jaga ya,... terkadang takut juga jika tergelincir , main tinggi kita duduk, kalau jatuh.. mak oii, sakit.. kalau duduk rendah ni, jatuh x la sakit sangat kan, gayat pun tak.. haha.. maybe dah takda orang tua nak menegur macam ni, anggap saja lah tok ni orang tua yang datang dari masa lampau hahaha,..,.

Mudah mudahan membantu bagi yang memerlukan.... pada yang dah senang tu, jangan grab item ni, bagi la pada yang memerlukan, anda dah senang anda beli juai balik memahal, kesian la kan so nak jual balik, masuk blog pembekalan la ya


Kod Produk : GB04 9415
Bentuk : Permata kerezekian
MAHAR : RM 66

G     : Gerenti 
S       : Semua
T  : Tanggung


Kita tanggung belaka, dont worry be happy

13 ulasan:

  1. Maaf ye Tok Mat, mohon payment dibuat pada atau sebelum 21.4.2015. Tkasih Tok Mat

    BalasPadam
  2. PAyment done 20.4.2014. Detail dah sent ke mr baz

    BalasPadam
  3. Aslm. Geliga Kerezekian ni sy gabungkn skali dgn GRDL dan GRTW. buat bniaga mmg mmudahkn urusan pniagaan(beli brg utk buat bniaga dpt harga tanpa GST malah lbh murah dari sblmnya.). Mudah dpt pelanggan/lariskan jualan. Dan juga sejak mmiliki geliga ni,smakin kerap tjumpa duit.hehee.. alhmdlh.semuanya atas izinNya dan kita kene la brusaha. Bkn tgu rezeki dtg bgolek. Dan mcm Tok Mat slalu pesan.'minta pada Allah,bkn minta dgn batu'..

    BalasPadam
  4. Salam tok mat.ada lagi ke geliga ni?

    BalasPadam
  5. Tok mat pm yang 1A camana nak berurusan

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN