Ahad, 5 April 2015

TAK HABIS HABIS MEMANCING SUAMI







Di dalam tawaran Puteri Saiba lepas, hanya ada 3 orang yang sudi , hanya masa dan kelapangan mereka yang menjadi penghalang, namun bagi Tok Mudah sahaja, ia bukan beerti siapa cepat dia dapat, namun jika Puteri ini sudah jatuh cinta, tiada siapa dapat menghalang... jatuh kepada siapa antara 3 orang ini...?.... kita lihat nanti.

Kalung ini di berikan puteri Saiba sebagai Tanda peringatan kepada sesiapa yang menginginkannya, namun bukan sahaja ia khusus kepada 3 orang ini, ia adalah untuk sesiapa sahaja yang berkenan di hati.

Batunya ialah Geliga ULar Sawa Bunian dan sudah tentu jika anda lihat, saiznya mampu di potong 2 , itu pun jika anda sampai hati nak memotongnya.

Insyallah sudah di asma'kan sebagai :

Penarik kerezekian segala arah

Pelindung dari kejahatan sihir dengan izin Allah

Penunduk dan menundukkan musuh

Gerak kebatinan lebih tajam

Mudah di dalam kasyaf
( Jangan terlalu mengharap bab ni )


Kod Produk : GB01 4415
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 450

* Tiada caj GST dari kami



Item seterusnya akan naik serentak semuanya pada jam 12.00pm hari ini. Bermaksud Update jam 3.00 dan jam 9.00malam akan di sekalikan pada jam 12.00pm ini 

5 ulasan:

  1. Assalamualaikum..tok..cantik geliga dan unik cara ikatan kalung ni..berhajat juga di hati nak memilikinya...huhu...tok...tawaran asam garam puteri saiba tu masih di buka ke??

    BalasPadam
  2. As-salam, Nusantara klau berkenan cepat lock.Klau malam ini mimpi Puteri Saiba datang, esok sya lock pula. Semoga blog GB sentiasa harmoni...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN