Jumaat, 10 April 2015

PEROLEHAN GONG BADAK



Welcome to Hyper page, di mana kebanyakan batu yang ada di Blog GB tiada di dalam pasaran Domestik atau antarabangsa, ia hanya mampu di capai di GB sahaja.. Alhamdulillah.

Di atas ialah Geliga Ular Kapak Yang di gunakan di dalam ikhtiar :

Pembisa pukulan 

Penunduk musuh dan manusia

Penjaga Kemakmuran, kedudukan, dan pengaruh sesuatu kuasa 
( Politik maybe )

Pembungkam mulut musuh jika berdebat 
( sambil debat usapkan ia )

Kod Produk : GB07 9415
Bentuk : G.Ular Kapak
MAHAR : RM 350.25









Geliga Sumbu Giling

Mempunyai kelebihan di dalam perubatan urutan, di masukkan ke dalam minyak urut dan minyaknya di jadikan minyak urut... apa minyak?.. apa saja jangan petrol dan diesel sudah.. mewah ye berurut pakai petrol haha. Insyallah sila pakai minyak yang banyak di jual luar sana, masukkan sahaja, insyallah kesannya adalah lebih baik dari biasa, mampu menyerap minyak sehingga ke seluruh urat saraf. Baca apa?... usah tanya, ia sudah ada pada permata ini. jika ada baca baca, ikut syariat sahaja lah, bismillah dan selawat serta niat. kalau nak bacaan lagi...baik pakai bacaan sahaja, x usah pakai batu... so please ikut instruction yang kita bagi, jangan menyukarkan benda yang sememangnya sudah mudah.

Kod Produk : GB06 9415
Bentuk : Geliga 
MAHAR : RM 200












Cendera langit Dewi Sigra

Berupaya di gunakan di dalam hal hal urusan yang merumitkan, memudahkan atur cara sesuatu yang rumit pada ketika itu. Meningkatkan aura dan kelebihan diri di dalam PR. 

Dewi Sigra ialah salah 1 dewi laut, kod ialah nama untuk seseorang yang di kehendaki bagi sesuatu urusan, tok sedang mencari gambar di google yang mana hampir menyamai dengan Susuk tubuhnya.... 

Image result for female djinn
Hampir nak sama, cuma gambar ni agak seksi.. jika bhgn gaung dan hiasan kepalanya hampir sama. Pangkatnya lebih tinggi dari Ratna Sari ( Attn Chiknik )

Tapi x perlu tahu lah. Bukan sembarangan nak mendampingi jenis Bunian laut, jika anda nak panggil ia sebagai Jin, ya terserah lah, apa pun ia tetap makhluk Allah bukan...

Bagi yang mampu menyeru ( panggil ) , silakan, tiada larangan jika anda punya ilmunya

Kod Produk : GB05 9415
Bentuk : Geliga Dewi Sigra
MAHAR : RM 333.33

16 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN