Selasa, 7 April 2015

LEKLAI EMAS







Atau Bahasa Omputeh Nya " Gold Leklai " Orang melayu kita panggei taik besi kut... adik beradik la ni. 

Alhamdulillah Gunanya untuk kebal Darurat... Dulu kita jual serbuk dia saja masuk dalam loket, serbuk sisa baki canai tu.. alhamdulillah pelanggan dari sabah test pakai senapang ke lembu x lut. Syukur sangat... Jangan test pakai Pistol Angin no, kena pakai senapang betui, sebab dalam sains metafizik , benda kebal darurat ni berlaku base on " Nerveous System " dalam badan manusia dan ia mengaktfikan batu kebal daurat untuk aktif, so saja saja nak test tak boleh. sebab dah tau nak test, nerveous tu kurang. 

Ini barang tok ada la lagi sikit, insyallah nanti nak pemasuk stok lagi lah. kebetulan tok dapat Kontek dari seorang melayu yang masuk ISIS Syria, Ni cerita betul noh, tok x kan nak fitnah pejuang syahid sedangkan diri tok sendiri idamkan syahid.. Depa ni 2 orang p sana untuk berjuang, seorang sahabat dia ada pakai batu bukit Nuri dari tok, ada beli la dari tok tahun lepas tak silap. Memang dalam ISIS ni memberi dia tahap berani gaban berada di depan sekali, musuh tembak tak masuk. Tapi akhirnya alhamdulillah beliau syahid akibat Tembakan Mortar, Ingat 1 lah, takda benda yang sempurna, Kebal Umum sekalipun, kalau kena BOM, memang innalillah wainnalillah Hi rojiunn. Kerana kebal hanya kebal kulit, bukan kebal organ. Jadi selama bersahabat tu, Arwah pernah cerita padanya tentang batu bukit nuri yang di ambil dari tok. So dia tanya lah pasal batu ni, Ingat nak beli banyak, Tok cakap " minta maaf la, barang tu dah habis, kalau ada pun item baru yang sama dengan bukit nuri ni iaitu Besi leleh ". Jadi tok cadangkan dia pakai Leklai sajalah sebab bukan sabah sahaja, ada dari Kalimantan pun pernah test, dan rasanya cukuplah 2 testimoni ni sebagai rujukan tok untuk diri mereka di sana. Nak syahid bukan boleh main terjah saja... musuh dok depan , kita pun nak syahid kan, meluru ke depan bawak parang.... Oihhh..bukan lagu tu.. lihat pejuang Al-Qassam nu. Depa cemburu melihat rakan mereka syahid.. kalau kita pikir...pikir bodo bodo la kan, nak syahid, p duk depan la, bagi kena tembak... aiih, dak...bukan lagu tu, syahid ni kena usaha juga belajar dan guna apa pun yang boleh guna, ada senapang lagi canggih kalau boleh hak canggih tu lah kita nak pakai. Ada baju kalis lagi kalis, hak tu lah kita kena pakai, bukan nak pakai baju silat ka, tekua ka.. aiii... kalau gitu depa ISIS nu, baik naik unta dan pakai jubah serban saja, ada lagu tu ka...?...ikut zaman la noh.... Nak bergaya boleh la, kebudayaan tu identiti bangsa ... insyallah.

Tok malas la nak cakap banyak... dah cerita kelebihannya atas nu, barang pun ada 1 saja pun buat masa la ni

Kalau Kebal semua, tak mati mati, immortal... tuhan la kot noh? kita mahluk ja, xda barang yang boleh bagi kita kebal sampai macam tu, uish... x payah hantar 1 batalion la, hantar 1 orang cukup dah noh?.... kasi havoc itu yahudi , lama dah menang macam ni


Kod Produk : LEKLAI EMAS 11014-300
Bentuk : permata
MAHAR : RM 300

RM 150


5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN