Isnin, 13 April 2015

KURSANI SEMANGGAR












































Kursani semanggar , Besi + Batu.... Tak lama lagi kita akan dapat Leleh Arau. Yang bestnya , yang jumpanya lubuknya ialah Anak sedara Tok yang berusia 11 tahun di Perlis. Insyallah sempena Harum manis, balik ni nak P korek barang 1 Lori 4 tan.

Item di atas mempunyai kelebihan Kebal darurat juga, dan barang begini perlulah pakai kena pada kulit. Ingat , barang kebal kena pakai pada kulit, dan barang berbisa di larang keras di sentuh pada kulit baik kayu atau batu atau besi. x kira lah bentuk apa pun. 

MAcam tok pesan, Usah risau akan GST, bila anda memasuki blog GB, silakan lupa pada GST, kami tidak mengenakannya di sini dan still ia barang asli bukan plastik, bukan sintetik , insyallah harganya masih jauh dari pasaran sebenar.

Mari kita lihat merujuk dari halaman lepas tentang ia 

=====================================================

Alhamdulillah, Kursani Semanggar ini memang ASLINYA dapat dari semanggar... Tukang Tok yang dapat dari sana, hebat juga mereka.... Alhamdulillah

Kursani semanggar ini lekat magnet, berurat bunga dan menawan qolbu.

In Shaa Allah Bagus di gunakan sebagai medium :

Kekebalan darurat

Perubatan Tradisional, Hanya jenis kursani ini sahaja boleh sebab ada organik

Jenis ini adalah koleksi amat bernilai kerana tiada kursani bercorak bunga, baik tepi jalan, ebay, amazon, lelong dan mana mana peniaga sehingga kini



Kod Produk : KSEMANGGAR 11415
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 350

Apa kata kita adjust sikit : RM 200


3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN