Jumaat, 24 April 2015

G.MADU

















































Habis dengan Geliga sarang lebah, ni terr.... geliga madu, atau fosil madu jadi batu. Ni stok dapat dari luar. Susah nak dapat melalui penarikan zikrullah sebab kita bukan mintak khusus, sukati dia nak bagi apa pun. Ni tok terpaksa usha dari kelantan , tu pun peniaga ni tak nak jual semua katanya barang bagus kena passing passing ke orang lain sama. bukan senang nak jumpa... pikir balik, baguih peniaga ni... memang betul cakapnya... So ramai yang dapat, x la seorang sahaja yang merasa kelebihannya.

Apa khasiatnya?... kalau mengikut tok ia sebagai asbab perubatan ampuh. kalau mengikut peniaga ni katanya untuk pengasehan, jika di lumurkan dengan minyak 1000 bunga dan batu ni di gesekkan ke kening kanan dan kiri mampu memukau perempuan yang memandang mata kita, Perghhhh.. Tok cakap , betui ka ni.... dia senyum dan cakap. saya dok jual benda ni dah lama, sy tau la.... okok.. kang gaduh pulop kang.. 

Kod Produk : GB220415
Bentuk : Fosil madu
MAHAR : RM 250

Maap le, tok amik pun dah mahai terr.... sini area ganu dan kelantan meme x leh borong la, paling depa dapat pun mahai dah... 

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN