Selasa, 7 April 2015

G.IBU NYAWA HITAM






Ini Khusus untuk PAK TUA LAUT, Tu hari GIN Di lelong dah di bayar org lain dulu, tapi dia lambat update payment, so PAK TUA LAUT dah grab dan terus update, Jadi sistem lelong hanya menketengahkan yang dah bayar dan update bhgn pembayaran .

Kami Berjanji akan memberikan yang lebih baik kepada beliau. Alhamdulillah Ibu Nyawa HItam Ini atau BLACK OPAL, Black Opal mahal Tau PAK TUA LAUT, Takpa. kami gantikan kepada tuan sebagai tanda Minta maaf

Kod Produk : GIBUNYAWAHITAM 26914-1A
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 450

SOLD OUT

Orang Lain x boleh GRAB, Ia Khusus Ganti kepada Tuan PAK TUA LAUT sahaja. Terima kasih... Tuan sila request item gantian ini daripada Mr Baz untuk beliau hantar kepada tuan percuma

32 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tahniah.. Td meme nak lock tp khas utk pak tua laut.. Hmm dah lama tunggu black opal ni... sabaq jela..

      Padam
    2. Waaaa...comey sungguh. Tahniah abam.

      Padam
  2. rezeki allah bagi melalui tok,,makasih sahabat ku,,tok mat

    BalasPadam
  3. Tahniah pak tua.. Mmg cantik.. Hehe.. Terbaek la tok :)..

    BalasPadam
  4. samasama sahabat2 semua,,alhamdulillah..syukur..memang kita tak tau apa allah nak bagi,,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sokong.. Kite xtau ape Allah akan bg, sekelip mate je kn.. Hehehe :)

      Padam
  5. Assalamualaikum kepada tokmat dan sahabat GB semua.Saya chemat syah dari sarawak telah lama mengikuti Blog GB namun untuk memiliki blm lagi menjadi rezeki saya.Saya tertarik dgn cara tokmat mengolah perniagaan ini dan kalo diikut dari pengamatan saya lebih setahun mengikuti kebanyakan geliga yg dimaharkan lebih kepada amal jariah.Perjuangan tokmat mendidik dan menyalurkan ilmu yg disampaikan nampak keberkatannya disitu.Ingin memiliki salah satu dari geliga yg dimaharkan tetapi tiada kemampuan kerana tiada pendapatan tetap.Saya diberi petunjuk untuk menulis dlm blog tokmat dengan izin untuk meminta bantuan sekiranya ada geliga2 yg tuan2 ingin sedekahkan kepada saya sebagai medium untuk mengubati ayahanda saya yg telah terkena sihir semenjak lebih dari 4 tahun lepas lagi.Malu rasanya untuk meminta bantuan dari tokmat atau sahabat GB tetapi saya Yakin dgn kuasa Allah.Saya boleh dihubungi ditalian 01133769181 chemat syah sekiranya ada pihak yg sudi membantu saya.Maaf tokmat kerana mencelah diruangan komen ini.Doa saya untuk tok dan sekalian warga GB semoga kekal sejahtera dan dimurahkan rezeki Amin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah , mungkin ada kalangan pelanggan di sini yang ingin membantu. boleh tahu apa simptom sihirnya utk memudahkan pihak kami di sini membantu?

      Padam
  6. Insaallah tuan.Bagi tokmat gb. tiada masaalah.saya doakan semoga ayahanda akan semboh.Aamiin....

    BalasPadam
  7. Simptomnya
    Berak darah
    Hujung jari kebiruan
    Leher terasa dicekak dgn kuat sehingga menggangu pernafasan
    Ada satu titik hitam dianak mata mengekori pandangan
    Belakang terasa dicucuk dgn tombak dan terasa ada satu lubang besar menembusi
    Ayah merupakan seorang imam dan mungkin dari amalan beliau ayah dapat bertahan sehingga kini..terima kasih tokmat atas maklum balas yg diberikan.saya cuma mengikut petunjuk diberikan untuk meminta bantuan atas tokmat atau dikalangan sahabat GB.Terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya,allah,,kasihani ayah tuan syah...ringankan penderitaan nya...allah..ya allah..

      Padam
    2. Amiin ya allah yarabalalamin......

      Padam
    3. tok nasihatkan ayah tuan minum air sehari maksima 6 liter dan minima 4 liter. cuba dulu, bagi pandangan tok dalam badan ayah tuan mempunyai kandungan racun yang tinggi. masa tidur jangan berbaring, tapi tidur mengiring sebelah kanan, insyallah jika dalam konsep penawar geliga, Batu Tok wali di sarankan untuk kes ini, namun saiz yang biasa kami maharkan di sini tak sesuai dengan kes seberat ini, saiz yang di perlukan ialah sekitar 2 inci x 1 inci minima. di buat rendaman dalam air dan di bagi minum serta di sapukan.

      Untuk tangan yang kebas , tuan boleh gunakan campuran minyak dan cuka, goncang dan sapukan ke tangan yang sakit dan urut perlahan dari bahu ke tapak tangan. Cuba cuka dan minyak ni dulu selama 1 mgu, insyallah .

      Padam
    4. sihir ialah 1 perbuatan luar kebiasaan hidup manusia, kemungkinan racun di hantar menggunakan sihir iaitu bantuan jin, x kiralah racun ni jenis apa pun boleh di hantar masuk ke tubuh badan manusia secara ghoib.

      Makanan perlu sentiasa bertutup, walaupun air yang di hidangkan kepadanya mesti ada penutup, buka bila nak minum saja..

      Padam
    5. 1 lagi , semasa sihat, pernah tak ayah tuan menrubat orang yang terkena sihir ?. kerana kebarangkalian yang selalu terkena sihir berat kerana pada ketika semasa sihat pernah merawat pesakit , x kiralah walau 1 orang. Jika pernah maka ia bukan buatan Orang , namun kes sihir yang pernah di rawat dulu kala . Puncanya Jin jin yang menghantar sihir ini akan berdendam dengan perawat dan sentiasa menunggu tika badan perawat lemah dan tidak bermaya, masa tu lah jin jin akan serang sebagai langkah membalas dendam. Risiko perawat berhadapan dengan Kes semacam ini ialah 100% dan sudah pastinya dengan izin Allah, apatah jika semasa tuanya amalan tidak terjaga seperti dulu. Maka mudah Jin menyerang balas.

      INsyallah tok doakan agar ayah tuan sembuh di suatu masa nanti, tiap sihir ada tempohnya yang Allah izinkan sehinggalah berjumpa kesembuhannya. Semua ketetapan Allah belaka

      Padam
  8. Doakan ayah kuat saya sebagai anak sedaya upaya berusaha untuk memulihkan ayah..luaran nampak ayah mcm sihat tetapi batin hanya Allah je yg tau..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah tuan, semua dengan kuasa Allah belaka, baik dan buruk semua atas IzinNYA. tiada daya dan upaya kita sebagai manusia apatah jin untuk memudaratkan antara 1 sama lain kecuali dengan Izin Allah Swt

      Padam
  9. Terima kasih atas infonya tok...saya akan suruh ayah praktikkan ritual yg tokmat bagi.minyak bercampur cuka tu boleh pakai minyak apa tokmat??Boleh saya request geliga tok wali walau pun saiz yang kecil atleast dpt sbg ikhtiar sbg rendaman air minum ayah.Saya hanya ada rm 50 jer tok...

    BalasPadam
  10. Ayah tak pernah merawat org terkena sihir.Ayah terkena sewaktu pertandingan membaca AlQuran peringkat daerah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. erm, kes pelik neh, kalau bukan kes semulajadi ia memang kes agak pelik

      Padam
  11. Saya pun pelik tokmat mmg misteri sangat2 kadang2 bila datang sakit belakang ayah terasa panas seperti dibakar..mcm2 pengamal perubatan saya jumpa tapi blm lagi diizinkan Allah sembuh.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN