Sabtu, 14 Mac 2015

LANDING TIME!! BLACK CRISTAL







Alhamdulillah, kristal ni sebenarnya dah lama sampai.. mulanya tok ingat nak buat cincin ke diri tok sendiri, alahai memandangkan asik sibuk memanjang manjang, pulak nak hantar ke Johor bagi di buat Cincin akan memakan masa yang lama, maka tok batalkan dan ingin memaharkannya di sini sahaja.

Kristal hitam .. bayangkan jika kami canaikan ia jadi bentuk diamond?.. jadinya batu serai Hitam.. rare tak batu serai hitam?.. rare la beb, bukan senang nak dapat batu serai hitam walau ia zircon. Yang ni kristal asli. tapi nak canai bentuk diamond mai mana kalau xda laser cutting machine. Sekadar memanjang macam geliga sarang ular tok boleh la. 

Kristal hitam ni xda org nak pun xpa, sekurangnya ada masa untuk tok buat cincin untuk diri tok sendiri .

Kristal hitam di percayai seluruh bangsa, x kira la, malay ke, chinese ke, indian ke , eropian ke egyptian ke ianya di percayai sebagai pelindung sihir, dan sebagai yang berugama islam kita harus meletakkan kepercayaan dan keyakinan kepada Allah swt sementara permata ini adalah langkah usaha kita untuk mencapai apa yang kita ingini. 

Ibarat anda di medan perang, musuh di depan menggunakan panah, sementara anda tiada sebarang perisai. dan Berdoa sahaja minta di lindungkan tanpa sebarang ilmu atau ikhtiar. Musuh pula terang terangan ada di hadapan kita.. agak agak busur tu kena tak ke badan kita?.. sudah tentu akan mengena kerana Allah berkata bahawa selepas berdoa, maka berusahalah. 

Kekuatan Umat islam ialah pada doa dan selepas berdoa maka Allah akan mengurniakannya akal ( idea ) bagaimana untuk mencapai apa yang di doakan, melalui doa yang terfokus, kita akan dapat menentukan di manakah jalan penyelesaiannya.

Selain itu juga, kecubung hitam amat sukar di perolehi. Jika anda ke kedai kristal, kecubung Hitam, Hijau adalah antara yang termahal dan paling mahal sudah tentu kecubung hitam sendiri.. mungkin kerana hitam itu menawan kot.


Kod Produk : LTBKRISTAL 12315
Bentuk : RAW Kristal 
MAHAR : RM 120

1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN