Ahad, 8 Mac 2015

BULU PERINDU


























































































































Assalamualaikum wbt semua 

Yes..ini ialah Bulu Perindu yang di gunakan di dalam kepercayaan pengasehan, di maharkan sepasang jantan dan betina. Selain pengasehan ia di gunakan di dalam ikhtiar Mati pucuk , lemah tenaga bathin , namun kalau nak perubatan masalah ini, silakan PM tuan Baz, kerana kuantiti yang besar di perlukan untuk di buat rebusan minum selama 1 minggu. Nak mendapatkannya , tok perlu balik ke kg lah amik di kawasan yang sudah di khususkan oleh ayah tok, dia tanam dan jaga

Medium ini tok panggil medium mentah, meh tok ajarkan anda melakukan sendiri minyak Pengaseh ya...

Ambil bulu perindu ini, jika nak tambah bahan lain seperti pecahan batu mani gajah + Buluh perindu + Bunga serai ++++ lain lain , lagi banyak, maka lagi kuat kesannya. kemudian tapakan ia di dalam tanah selama 41 hari, namun jika kebetulan ada bulan mengambang, Bukakan penutup botol di bawah sinaran bulan , dan ambil pada subuhnya. Tapi ye lah.. agak susah kan nak bangun subuh bagi sesetengah orang haaa. so cara mudah bagi yang malas subuh ialah dengan menanamnya terus di dalam kain kuning selama 41 hari, terbaik ialah di bawah rimbunan pokok bunga yang wangi, insyallah. 

Ok jap jap... bahan belum lengkap ni... selepas dah masukkan semua bahan ni, masukkan minyak kelapa hijau ( wajib pakai minyak jenis ni ) syarat ambil kelapa hijau mesti petang jumaat dan di ambil tanpa ia jatuh ke tanah. Mesti di sambut dengan tangan lah ok, masakkan minyak tu pada hari jumaat tu juga sampai keluar minyaknya. Kalau dah pakar masak minyak, minyak takkan hangit ( kaler hitam )... tunggu sejuk, dan malamnya masukkan minyak minyak ni ke dalam botol yang dah siap dengan bahan bahan di atas. 

Bacaannya ialah Surah Yusof Ayat 4:
Hasil carian imej untuk surah yusuf ayat 31 pengasehan 
Sebanyak 21x, 41, 71, 77, 99 Atau 301x dan di tiupkan ke dalam semua botol itu dalam 1 nafas, perlahan lahan jika botol banyak ok.

SYARAT PEMBUATAN 

Di dalam keadaan Berwudhu
Memulakan dengan istigfar tanpa bilangan
Tawasul
Membaca Al-Fatehah untuk diri sendiri 7x
Membaca Al-Fatehah Untuk Bakal pemilik 7x

Doa dan Niat :
" Ya Allah Yang maha pengaseh lagi maha penyayang, limpahkan rahmat dan berkah ke atas pemakai minyak ini, limpahkan lah Cahaya Nur Muhammad Kepadanya , di pandang wajahnya Seperti Wajah Nabi Yusof A.s " 

Ingat , lagi banyak botol, lagi banyak anda nak kena baca ayat ini agar kekuatannya terjamin dengan izin Allah swt.

Ini ialah kaedah umum membuat minyak pengaseh cara menggunakan ayat seperti kebanyakan melakukannya. ada yang jual macam minyak kosong, beerti ia cumalah bacaan sahaja dan ia di baca ribuan kali beserta puasa, malah jenis ini lebih kuat berbanding campuran bahan bahan di atas.

Ada yang malas membaca maka hanya dengan memerintah khadam suruhannya sahaja, " Kau, masuk sana " dan sudah tentu khadam itu jenis jin di dalam kekuatan pengasehan. 

Mana pun jenis, bagi tok tetap terbaik memakai Ayat 4 surah Yusof ini. Untuk kaedah ini Tok rasa sudah ratusan murid tok mempelajarinya. Ada rahsia lain, namun page ni khusus pengaseh kan, so... its done ...

Mahar keilmuan ini mengikut Syarat Guru yang mengajarkan kepada Tok dulu..sama juga jika anda ingin mengijazahkan kepada orang lain, kadar yang sama juga di kenakan.

Kod Produk : BULU P 5315
Bentuk : Bulu Perindu
MAHAR : 

RM 46 Bagi Bulu sahaja

RM 117 Beserta Ijazah Pembuatannya

6 ulasan:

  1. lock BULU P 5315, 3A, 5A, 8A & 9A beserta ijazah pembuatan

    BalasPadam
  2. Terima kasih tok ilmu yg berguna

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum tok...saye lock 2A beserta ijazah pembuatannye skali ye tok...Terima kasih.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN