Isnin, 16 Mac 2015

AKIK YAMAN



Sebelah ini ialah cincin tok sendiri yang dah lama Tok Pakai dan simpan, Akik Yaman HIGH GRADE.... Tuan tuan... kalo dop caye, tanya di kedai unkle Bidi.. Cincin ni tok beli di kedainya , batu nya tu akik Yaman GRADE Special dan tok membayarnya RM 700 sebiji.. Masa tu tok pakai khusus untuk pertapaan dan sampai hari ini pun. 

Kadangkala ada murid yang bertanya nak membelinya, minta maaf tok x menjualnya, nak dapat Grade Macam ni.. Pusing 1 JB.. memang xde la pada nilai yang akan kita maharkan di bawah ini.

===========================================




































Kesemuanya ialah GRADE SPECIAL PADA KADAR SPECIAL... Baca dulu, rileksssss....

Akik Yaman Amat beerti kepada umat islam Fahaman sunni , syiah pun sama , berebutkan akik Yaman ini bagi mengikuti tauladan Rasullullah dan Akik Yaman Asli adalah permata yang pertama sekali mengucapkan 2 kalimah syahadah di hadapan Rasullullah ( jika salah sila betulkan )

Malah akik Yaman menjadi pakaian cincin pertama Rasullullah atau pada pendapat yang lain di antara yang pertama di pakai baginda Rasullullah SAW.

Bagi tok , akik yaman banyak membantu perjelaskan vision dan kelancaran sesi terawangan tok selama ini. Ia mampu menyerap sumber tenaga alam dari kecil dan mengeluarkan sumber yang besar bagi membantu tenaga dalaman bekerja untuk mencapai apa yang kita hajatkan dengan izin Allah swt

DIPERSEMBAHKAN NILAI SPECIAL UNTUK BARANG SPECIAL 

Kod Produk : AYAMAN 15315
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 200

ADA 3 SAHAJA 

=======================

Lock deposit RM 30-50 mengikut nilai barang dan anda mampu lanjutkan tempoh lock selama 1 minggu 

10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN