Sabtu, 28 Februari 2015

FEROZ RUSILA







INI IALAH STOK LAST

Ini pelik, ajaib pun ada... tok dapat feroz ni, entah la... tatau nak cakap, sebab feroz ni bukan mudah nak jumpa di dalam Malaysia, maksudnya melalui carigali, dan rasanya memang xda, feroz biru pulak tu, dah biru..campur putih pulak tu.. entah la... pening rasa, mcm nak pitam pun ader, sebab jenis macam ni hanya ada di Iran . Kalau tibet feroznya kaler agak biru nak hijo gitow... 

Kenapa tau ia masih menjadi kepelikan pada Tok.... Meh tok citer... murid lama memang kenal tok ni macam mana, Tok ni jenis x mudah percaya apa pun.... walau benda yang tok dapat.. mungkin sebab dah terdidik agar JANGAN TERLALU TAKSUB dengan kebolehan yang Allah beri. 

Selama ini kami mendapat Batu melalui pelbagai cara, ada pakai penarikan, ada pakai cari gali sendiri, ada pakai modal , ada pakai tolong jual hak hak sekutu.... di dalam penarikan ni, tok masih percaya, mai la lagu mana pun , ia tetap dari dalam tanah kawasan tu jugak..... alih alih di Rusila..timbun natang neh... Feroz....... mana ada feroz di Tanah Malaysia nehhhhhhhhhh...... memang BooooMm My Mind la ..... Tok dok caye dia mai tu dorang amik dari dalam tanah kawasan tu jugak dan proses di alam sana dan bagi ke tok. Ni Ferozzzz..... perasan kan tok selalu cakap... mai la batu kot mana pun , asalnya tetap dari dalam tanah... ini....??????..... maybe feroz ni hasil penculikan dari Beg peniaga lain kut..... kita berfikiran + ja la na hahaha. ( mcm ni + ?) 

Feroz ni sebuah batu yang ada martabatnya sendiri.... Rare Beb , kalau di negara luar pemakaian Feroz ni boleh di katakan suatu kebanggaan... Bagi menambahkan akan khasiatnya , mari kita cari sedikit maklumat saintifik berkenaan feroz ni

Cuba lihat sini, tok nak translate bukan paham sangan omputeh ni haha, tapi benefitnya feroz ni, omputeh pun tau... apa salahnya kita di nusantara ni juga cuba mengkajinya :


Kod Produk : FBIRU 26215
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 66

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN