Selasa, 6 Januari 2015

URAT NAGA







Perolehan Betong secara raw. Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah, sebab yang lama dah habis, namun stoknya dapat diimbangkan semula, tu yang syukur tu.. bukan En Syukur na hehehe.

Dipakai sebagai azimat, dengan melilitkan  kain dan ikat ia di pinggang, jika kreatif boleh lah buat loket perak keliling

Ia di pakai di kawasan pinggang , bukan untuk kekuatan bathin, namun bagi yang mudah lelah, letih dan penat serta memerlukan tenaga lebih, sila pakaikan ia, insyallah. jika malu nak pakai juga... tok sarankan ke farmasi dan beli Sebotol Pharmaton sebotol RM 120 Insyallah boleh juga, tapi kalau habis kena la beli lagi dan beli. 

Erm, nampaknya perniagaan geliga permata patut la tak dapat sokongan sangat , sebab ia boleh menjahanamkan industri vitamin dan ubat ubatan Malaysia, baru hari ni lah tok sedar napa faedah batu permata tak di tekankan.. ye lah... ubat ( benda makan ) ni habis dan nak kena beli dan terus beli, batu pula x perlu.. hilang baru beli lain. 

Pernah tgk dan pakai Produk QUANTUM SCIENCE ???... Dia boleh kenapa kita x boleh... dia 1 produk saja iaitu semata mata pati batu Volcano, kita insyallah ada beribu spesis produk... so why nak di banggakan produk Luar negara.... Ini produk anak tempatan tau , sebab tu murah, cukai toksah bayor hahaha , adoiii... ( gelak tergolek ni )



Kod Produk : GB38 5115
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 56

7 ulasan:

  1. Balasan
    1. Maaf Tok, byran penoh pada atau sebelum 21.1.2014 atau mana mana tarikh yg lebih awal. Tkasih Tok Mat

      Padam
    2. Salam Tok Mat. Payment done. Detail bayaran penoh dah whatsapp ke no 019.........pada 17.1.2015. Tkasih Tok Mat

      Padam
    3. Salam Tok Mat. Payment done. Detail bayaran penoh dah whatsapp ke no 019.........pada 17.1.2015. Tkasih Tok Mat

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN