Khamis, 15 Januari 2015

GUCHMANI PEROLEHAN SEMALAM ( GONG BADAK )







Alhamdulillah, Terima kasih kepada jemaah Dari setiu dan Gong Badak di dalam zikir ritual penarikan rezeki. Dalam bebanyak ni GUTS yang masuk e-shoppe tu saja yang tok dan masukkan dalam update kini.

Owh lupa.... Kayu Kuat Zakar dah dapat dalam 2 Batang, sapa nak boleh lah order stok dapor ( dalam talian tanpa dari blog )

Syukur di atas ialah sejenis Geliga Ular Cinta Mani Laut dan di perolehi di Pantai Marang Dalam perolehan beberapa hari lepas sebelum Tok Ke Gong Badak semalam. Mujur mujur pun, buat masa la ni ada 1 ni ja la. Bila ada timbang carat atas tu, maksudnya sepatutnya tok nak masukkan ke dalam e-shoppe , namun disebabkan e-shop tu agak leceh nak memasukkan barang , so dengan malas dan mata mengantuknya ( belom tidur lagi ni haaa ) maka tok masukkan ke sini saja la senang. Lepas 1 ( Guts ) Ke sana pun dah ok dah, sekadar menghidupkan suasana.

Guchmani laut .... erm.. nak cakap macam mana ya, kalau guchmani darat yang biasa kita maharkan tu memang sudah di ketahui akan kelebihannya sebagai Penarik kekuatan Kekayaan dan kemasyuran dunia, sejak dulu lagi memang dah legend dalam blog kita ni. Sementara Guchmani laut ni tok x leh nak cakap apa apa melainkan Khasiatnya sama sahaja dengan guchmani darat tu, cuma mungkin kekuatannya lebih sikit.. nak cakap lebih banyak kang ..benda ni 1st masuk blog. 

Insyallah .. sebenarnya nak bercerita panjang bab asal usul ular cinta mani, namun kini dah jam 2.10pm dan memangnya tok dari semalam belum tidoq lagi, adoihh... dah rasa sembam biji mata dah ni.

Kod Produk : GUCHMANI 12115 7.37 Carat
Bentuk : GUCHMANI
MAHAR : RM 450

RM 300

* Pesanan : Kutipan derma masih di jalankan dan akan di update setiap 7 hari, selepas siri 1 tu hari kutipan derma kali ke-2 di kira mulai 12.1.2014..... 

Allah.... kemungkinan esok tok ke kelantan, ulang alik sehari ja. tgk la macam mana, kalau x penat balik terus, kalau penat sangat tido sana, blog takda update la pulak... apa pun tok cubalah mana yang sempat dan patut

16 ulasan:

  1. Balasan
    1. Lme sgguh pnntian....tp apkan daya bkn rezeki kita...huhu

      Padam
    2. As salam tok mat, bukti pembayaran kod produk:GUCHMANI 12115, saya telah msg ke tn Baz, 011-17775251,pada 15.1.2015,8.28pm, terima kasih..

      Padam
    3. baiklah terima kasih tuan, mudah mudahan Allah memberkati kita semua di dalam ikhtiar menggunakan medium ciptaanNYA

      Padam
  2. Balasan
    1. wat masa la habih dah la, ni tok nak p kelantang ( g amik kucing mangsa banjir )

      Padam
  3. A'kum tok ada lagi stock dapur saya nk grab free gift i-bay.mustika tedung ..dh lama dok tunggu item ni tapi tk sempat lock..kerja shift pagi..dh bgitau kt en. Baz ptg semalam..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau kursani khas yang tok dapat tu hari, yang ada kotak tu tok nak maharkan dan free gift item 10 item mau?.....

      Padam
    2. Terketaq2 rsnye nk mahar tok mat..klo yg di bntuk batu cincin nk gak tok mat..huhu

      Padam
    3. hahaha.... 10 item di bawah Rm 4500 ... bankrup terus tok hahahaha

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN