Ahad, 4 Januari 2015

G.REZEKI SUPER







Geliga Kerezekian kelas Super

Datangnya rezeki super sudah tentu datang dari Allah swt 

Permata dan geliga hanyalah asbab dan ikhtiar sahaja. Jika bunga bungaan Boleh di jadikan ikhtiar asbab sesuatu perkara hanya kerana ia berzikir kepada Allah sepanjang ia Tumbuh, Inikan pula Batu yang mana batu permata mengucapkan 2 syahadah ialah Akik Yaman, Dan di atas ialah batu. Maka bukan sekadar boleh menyaksi dan bersaksi sahaja Kejadian Isra' Mikraj Di mana Nabi kita di angkat ke langit dan ada batu yanng mahu mengikutinya dan sehingga kini masih terapung.

Lihat bukti kekuasaan Allah wahai umat islam semua... Adakah hanya mampu terapung?....adakah hanya mampu menyaksi ?...adakah HANYA MAMPU ucapkan 2 syahadah?....

Ingatlah...Jika Apa pun kejadian Allah itu, PASTI ada kelebihannya masing masing, janganlah sesekali memperkecilkan keupayaan Allah dengan berkata dan melemparkan pelbagai Tohmahan.

Tok ingin tanya..... 


APAKAH RAJA BATU?



































JAWAPANNYA



















































Orang Berebut untuk menciumnya












HAJARUL ASWAD

Apa Salah Cakap Tok?

Jika rasa semua batu ni is nothing....tuan tuan.... puan puan... batu ni, batu batu bawah tapak kaki kita tu asas Allah bagi untuk kita kaji

Jika anda cakap batu is Nothing

Maka

Usah berebut di Kaabah Untuk mencium Batu Hajarul Aswad

Hajarul Aswad tu Raja Batu

Berebut orang nak menciumnya, Berbillion orang nak menciumnya, Rasa Best bila dapat menciumnya... Syirik ke?

Syirik ke Berbillion umat islam yang cuba nak menciumnya?

Jawab !!!! 



Kod Produk : GB18 3115
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 150

13 ulasan:

  1. TOK,item2 yg lepas yg tak da ulasan maknanya masih boleh d lock dan dlm kotak click 'beritahu saya'..cerah kan saya kalau saya tersasar tok. buah cempedak di luar pagor..jolokan...blajor...tunjukan..hihihiiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. kotak cincin dah habis, sila merujuk kepada item dalam bulan 11 tahun lepas sehingga ke hari ini ya, yang lain boleh kata dah xda

      Padam
  2. Tuan al nurizzam ahmad tuan nazir dah unlock tu cepat pi lock kalau tak saya lock karang ...ha ha ha

    BalasPadam
  3. siapa cepat dia punya....saya dah dpt teras naga saya letgo yang ni dgn berat hati

    BalasPadam
  4. K terima kasih tuan nazir....tok lock GB 183115 BAGI PIHAK SAYA BOLEH

    BalasPadam
  5. Ops maksud saya jika tuan al nurizzam ahamad tak mahu saya lock ye tok...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN