Rabu, 31 Disember 2014

PENGUAT PINGGANG

















Ingat dak item ni.....?

Item ini pernah di keluarkan di Blog GB ni 1 ketika dahulu... pada waktu tu tak silap tok hanya ada 3-4 sahaja dan ramai yang kecewa. Minta maaf.

Item ini di keluarkan oleh guru tok di Tapah, Tok order dari dia by pos di sebabkan banyak yang dok bertanya, tambah tambah org lama blog GB ni la.

Item di atas ialah untuk kekuatan Pinggang, Badan dan memberi tenaga LEKAS kepada pemakainya, di pakaikan di pinggang samada di depan atau belakang dengan cara Mengikatnya pada sesuatu, Tok akan cuba drill lubang buatnya , namun kerja itu perlu berhati hati kerana takut ia pecah. Kalau x boleh di pakai, ada 1 lagi cara yang di beritahukan kepada Tok 

Basahkan dan letak di atas lidah ( kulum ) selama 10 minit , jangan telan...tok x akan bertanggungjawab jika anda tertelan. dan bagi yang ada isteri , boleh lah mencubanya selepas itu.

Di hantar kepada Tok juga ialah Akar Tongkat Ali, pembelian item ini akan disertakan dengan sekeping tongkat ali , terpulang nak gigit ke, nak kunyah ke, terpulang kepada anda. Amaran....ia pahit.... 

Kod Produk : BK2-301214
Bentuk : Penangkal Kuat Pinggan
MAHAR : RM 120

11 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN