Sabtu, 6 Disember 2014

MANI GAJAH TERUNA






Akik Mani Gajah Teruna, Alhamdulillah di dalam perolehan akik ini ada la 1 sahaja Mani Gajah teruna. Nampak Rege agak Mengecam bukan?... Insyallah sebenarnya gempak sahaja...tok sedang dalam promosi Bulan Disember ( Hujung Tahun ) ini.

Alhamdulillah MGT dengan izin Allah swt Ianya mempunyia khasiat alami sebagai Pengasehan Tinggi, menarik perhatian ramai ke atas diri dan menjadikan diri di menjadi tarikan 

Insyallah

Kod Produk : MGT 041214 - 300
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 300

RM 150

18 ulasan:

  1. Asalamualaikum ... bismilah.. lock mani gajah teruna..

    BalasPadam
  2. A'kum,Kalau lepas 3 hari saya fast grab tok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf encik.. selepas 3 hari dari tarikh 1hb 1 2015 ye.. bukan dari skrang.. sbb item ni sya sudah lock..

      Padam
    2. Baik tuan Afiq..tapi tuan perlu membuat bayaran deposit 50% dari mahar item dalam masa dua minggu untuk membolehkan tuan memilikinya ya..

      Padam
    3. Baik lah Tok.. dalam masa dua minggu ni memang tak sempat.. klau begitu saya serah lock kepada encik Shamsul Nazri.. mungkin bukan rezeki sya hari ini nampak nya.. hehe..

      Padam
  3. Setahu saya lock cuma tiga hari jer selepas tarikh tersebut kalau tkder payment di blog sape2 pun leh grab.tu pun saya tanya kt p/atok en.baz.. tktahu lah saya pulak kalau ada undang2 baru ...

    BalasPadam
  4. T.kasih tuan muhamad afiq.sya lock mani gajah teruna tok.

    BalasPadam
  5. A'kum tokmat saya nk tanya maharnya termasuk ngan post ker?he!he!he!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bismillah..payment done.detail saya akan wassup kepada P/A tok yg byk berjasa En Baz..payment pada pukul18:18 pm tadi..

      Padam
  6. Detail bayaran saya dh wassup kepada en.baz..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN