Rabu, 3 Disember 2014

GELIGA ULAR TEDUNG SEDEKAH





Minta maaf kepada seorang ham Allah dri perak tempohari kerana tidak berjaya Grab Akik sedekah yang kita masukkan tempohari.........so..... sebagai denda diri tok di sini, makanya tok keluarkan Item HYPER RARE LEVEL KING bagi di maharkan pada nilai sedekah sahaja. Insyallah

Kelebihan Geliga ular tedung ini?... owhhh common.. need i to say again?... huuuuuuuuuuhhhhh...

Okay okay fine.... kelebihannya insyallah :

Menundukkan makhluk

Wibawa diri dan pengaruh kuasa

Ia diperolehi oleh tok dari seekor ular yang mati semasa pertarungan dengan seekor lagi, sekor lagi tu tok halaukan dengan kayu panjang dan balingnya dengan apa pun yang tok boleh baling... selepas ia beredar, dengan gelinya tok menggunakan kayu dan menyelak serpihan ular mati ini dan alhamdulillah seperti jangkaan, ada something di dalamnya...

Sorry maybe post post kali ni banyak speaking, terpengaruh dengan citer DVd la ni tonton kejap tadi hahaha... ni sambung tgk citer indon pulak... " Pirate brothers".

 Geliga Ular tedung selar ini gue kasi sedekah aja sama lo jika lo sempat grab ia yah.... hehehe...


Insyallah. caranya --->

GRab Item ini beserta Item permaharn lain untuk kami poskan sekali. kemudian masukkan RM 20 ke tabung anak anak yatim di dalam mana mana tabungnya...niatkan begini bila wang anda tu di mulut tabung :

" Ya Allah kau gandakan RM 5 menjadi Rm 5000 kepada diri ku , RM 5 menjadi Rm 5000 Kepada Tok Mat GB dan Selebihnya buat anak anak yatim".

Insyallah


RM 20
( Nilai Sedekah sahaja )

===========================

Maybe ada org akan bertanya why tok suka sangat nak sedekah batu pada cust... malah ada cust yang dapat free gift lagi.....

Why Why?.... coz .... i dont know what to do with a lot gracious stone in my house right now... so it need to be finish A.S.AP ...before.......

It's not about money...it's about loyal and principal.... tidak semua orang hidup di zaman kini mempunyai perinsip hidup dan nilai kehormatan diri... why not u have one?   

;-)



Kod Produk : GUTSEDEKAH 011214
Bentuk : Permata

18 ulasan:

  1. Balasan
    1. hehe terima kaseh tok mat.. kbetulan sy refresh ttiba kluar page ni..rezeki yg xdsangka2.. payment done for MGBIASA 011214-40-2A dan item GUT ini akn dhantar bersamanya.
      .amanat tok mat akn sy tunaikan hari ini Insha Allah aminn

      Padam
    2. insyallah , terima kasih atas ingatan amanatnya ya tuan.. rezeki la tu

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. dua kali tu grab takut terlepas ke tuan le...hehehe. jgan takut tu rezeeki tuan tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe yg kali ke 2 tu sy "paste" kn aje bg lengkapkn kod nya .. alhamdulillah terima kasih Allah, terima kasih tok mat..

      Padam
  4. Tahniah tuan.org baru cam saya memang susah nk dapat apa pun kt sini..semua dh di lock apa yg kita nk...huhuhu!

    BalasPadam
    Balasan
    1. sabar tuan, usahlah tuan bsedih..sbb sy dlu mse bru2 mcm tuan juga ler xdan nk lock !! alhamdulillah ketemu rezekinya jua..

      Padam
    2. Tuan Shamsul Nazri sepatutnya selalu refresh dan sila gunakan teknik di sebelah ni ...

      Tengok sebelah kanan tu " Tips Lock Kurang 5 Saat "

      Padam
  5. Eh!eh!tok rimau leh cakap?maaf tuan sya lawak jer..t.kasih atas nasihat tuan tu..kita sama2 pernah mengalaminya.apa pun kita sahabat fisabilillah..

    BalasPadam
  6. apa apa pun terima kasih kat tok mat.sebab kat blog atau peniaga lain memang tak dpt barang barang sedekah ni.tok memang pemurah.terima kasih tok mat G.B

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama sama tuan, sedekah cara ni dah lama di jalankan si GB ni tuan

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN