Selasa, 16 Disember 2014

GELIGA MANI GAJAH BIASA






Maaf tuan tuan kerana pihak kami sudah kehabisan RMG, GMG, QMG dan MGB , kalau MGT insyallah masih ada lagi namun masih di simpan bagai menatang minyak yang penuh.

Di bawah ialah Mani Gajah Biasa , biasa biasa pun..bukan senang nak cari huhuhu...

Permata mani gajah di sinonimkan sebagai pengasehan umum dan penarik manusia kepada manusia yang memakainya apatah jika di pakai oleh wanita , lebih lah menarik minat lelaki menghampirinya.

Tok sarankan memandangkan ia mampu mengundang syahwat.. jika nak..kahwin lah.. kahwin banyak tak apa.. kita orang islam boleh kahwin 4 kan... pompuan satu je la, jangan nak pelawok pompuan nikah ramai pulak.. huhuhu.

Di dalam islam , tiada unsur curang, tiada unsur laki gatai, laki galok.... ini semua islam sekuler sahaja yang di mainkan oleh beberapa kelompok persatuan di dalam Malaysia. Di dalam islam curang dan sebagainya itu ialah apabila ia berlaku maksiat sebelum berkahwin... di dalam islam boleh bercinta namun ada cara dan tertibnya, jumpa bersama muhrimnya, berjumpa dengan mak ayah dia di rumah ka..boleh makan cekodok free.. takde la kome buang duit belajer dia makan MCD , lagipun MCD kan yahudi punya..hahaha....

Jadi.. tok pelik lah bila masyarakat memandang serong bagi suami suami yang ada banyak isteri, suami suami yang bawak keluar makan dengan wanita lain, mereka di panggil gatai......... weiiiiiiiii....nu berapa banyak kes bini orang curang... tu hak nampak depan mata... hak tak nampak?.... cuba la sensitif sikit bab isu isu semasa hahaha.... ok dah dah....



Kod Produk : GMGBIASA 141214 - 120
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 120

NEXT : 12.00PM 

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN