Ahad, 21 Disember 2014

AKIK SEDEKAH

















MAHAR SEDEKAH : RM 100

RM 100 Besar terasa di masjid masjid

Namun 

RM 100 kecil terasa ketika di pasaraya besar

Fikirkan....


Caranya Akik sedekah :

Masukkan RM 100 ke dalam Tabung masjid dan niatkan :

" Ya Allah Gandakan RM 25 menjadi RM 25 ribu kepada aku dan Tok Mat GB, selebihnya untuk Amal Jariah ku "


Perlu diingatkan kita manusia bercakap kena tegak, jadi di sini tok cakap akik sedekah, maksudnya tok sedekahkan batu akik ni sahaja.. dan mestilah di grab bersama item belian lain , ia tak boleh di lock.

Kalau mahu ia percuma tunggal tanpa di sertai item lain, sila datang ambil di rumah tok. bukan apa , jika tok hantar ia by pos, kos pos, sampul ( bukan sampul murah ) dan kos pekerja tok perlu kira, dan ia adalah kebajikan pekerja Tok di sini juga, jika mereka tiada gaji tiada orang akan bersedekah kepada mereka. oleh demikian Tok minta anda faham akan cara dan tertib akik sedekah ini. 

Di tekankan juga di sini ialah Blog permaharan , Mahar bermaksud Jual Beli dan membawa maksud ini ialah blog perniagaan Milikan Bumiputera 100%. 

Blog ini bukan tempat untuk orang berdebat atau mencari kesalahan dan menjatuhkan bangsa sendiri, lain jika anda agama lain, bangsa lain , masalahnya golongan ini tak pernah datang ke sini dan memulakan perdebatan, jika anda rasa blog tok ini salah di sisi undang undang, sila laporkan saja kepada pihak berwajib... masalahnya di sini, sebenarnya blog ini sudah beberapa kali di laporkan dan di pantau, dan masalah seterusnya kita di sini bukan sahaja meniagakan barang mistik, namun kita juga membimbing pelanggan dan pengguna item mistik agar tidak sesat di jalan mistik, jika di lihat di luar sana , banyak lagi yang jauh tersesat dan banyak juga yang menyembunyikan hakikat sebenar demi menjaga perniagaan memasing. Itu adalah hak mereka, dan mana mana peniaga dan berniaga apa pun ada kelemahan nya. setiap manusia tiada yang sempurna , kekadang kita lupa dan leka, manusia bukan sempurna segala, dan di dalam perjalanan hidup paling terbaik ialah muhasabah diri dan memperbaiki diri, bantu sesama bangsa untuk maju, bukan untuk menjatuhkan kerana sikap begitu tidak memberi keuntungan walau kepada diri sendiri

............................................

Tak Perlu memberi apa apa kepada kami, kerana ia adalah sedekah kami buat anda, nilai batu di atas paling kurang ialah RM 80 sebiji, dan ia mampu di maharkan sampai RM 200 sebiji, itu pun masih murah sebenarnya. Jadi orang memberi kita menerima

3 ulasan:

  1. Salam Tok
    Grab Akik Sedekah 191214-1A
    Pembayaran Akn Dibuat Esok Pg...
    Terima Kasih Tok

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN