Sabtu, 8 November 2014

YUTU










Kayu jadi batu.... sapa sapa beli kombo 3 tu hari dapat la pada nilai murah, namun uratnya tak la selawa yang atas ni mihahaha.

Ya.. nilai batu adalah dari urat, kualiti, permukaan yang sharp... lagi sharp lagi mahai, lagi cantik uratnya lagi mahai..

Namun di sini tok jual lunsum pada 1 harga...

Sebagai contoh delima.... bagi peniaga , anda jangan marah tok, tok bukan nak bersaing dengan anda pun sebab tok dah meniaga di Blog 3 tahun dan di luar sana dulu naik bas turun bas dah 7 tahun dari partime sampai full time , sampai drebar bas naik nyampah tgk muka tok hahahaa.....

Jika anda ( peniaga ) bijak... maka Tok jangan anda marahkan... tapi amik peluang ni, pilih sungguh sungguh mana batu elok, mana urat lawa, beli kat sini dan jual balik di tempat anda dengan nilai pasaran... ada tok marah?... tok x marah,...yang tok marah kalau anda nak kondem tok , nak marah tok... tu yang tok marah.... jika anda nampak tok ni sebenarnya lebih kepada nak berjasa kepada anda, maka anda akan amik peluang ni.. x kira la penarikan ke, landing time , bermodal ke.... KEUTAMAAN DAN KELEBIHAN G.BUNIAN ialah MURAH dan BERKUALITI. 

Kami ada kuantiti yang banyak... nak jual mahal mahal..bila nak habis, stok hari hari masuk... x kan nak jadikan sebagai LAMBAKAN STOK..... takde pilihan ...kami terpaksa memilih jalan sebagai PEMBEKAL. 

Jangan sampai 1 masa tok mula jual ikut PENGKELASAN, ikut urat , ikut kualiti..... masa tu nak kutuk apa pula.....MAHAI?....... apa ni woiii... nega murah salah, nege mahai salah.... p duk lam hutan la kawan ngan kera dan beruk mak yeh hehehe ..... ( sebenarnya takda sapa marah pun, saja nak panjangkan citer..tok kan suka berstory mihahahaha )


========================

Kelebihan YUTU adalah sebagai medium perubatan tradisional... nak beli, beli, tak nak beli terpulang, duit anda ..bukan duit baitulmal pun..

Cuma ingat 1 perkara 


“Katakanlah: “Siapakah yang mengharamkan perhiasan dari Allah yang telah dikeluarkan-Nya untuk hamba-hamba-Nya dan (siapa pulakah yang mengharamkan) rezeki yang baik?” Katakanlah: “Semuanya itu (disediakan) bagi orang-orang yang beriman dalam kehidupan dunia, khusus (untuk mereka saja) di hari kiamat.” Demikianlah Kami menjelaskan ayat-ayat itu bagi orang-orang yang mengetahui.

Katakanlah: “Tuhanku hanya mengharamkan perbuatan yang keji, baik yang nampak ataupun yang tersembunyi, dan perbuatan dosa, melanggar hak manusia tanpa alasan yang benar, (mengharamkan) mempersekutukan Allah dengan sesuatu yang Allah tidak menurunkan hujjah untuk itu dan (mengharamkan) mengada-adakan terhadap Allah apa yang tidak kamu ketahui.”” Surah Al A’raaf : Ayat 32 – 33

Sabda Rasulullah SAW yang bermaksud: “Tidak akan masuk syurga seseorang yang ada di dalam hatinya sifat sombong sekalipun hanya seberat debu. Lalu seorang sahabat bertanya: “Sesungguhnya ada orang yang suka pakaian dan kasutnya cantik. Rasulullah SAW menjawab dengan sabda yang bermaksud: “Sesungguhnya Allah itu indah dan suka kepada keindahan. Sombong itu adalah menolak yang hak dan menghina orang lain.” – (Hadis riwayat Muslim)

“Laksanakan urusan-urusanmu dengan dirahsiakan. Sesungguhnya banyak orang menaruh dengki kepada orang yang memperolehi kenikmatan.” Hadith riwayat Ath-Thabrani dan Al-Baihaqi

( http://hikmatun.wordpress.com/2008/09/17/subhanallah-indah-sungguh-ciptaan-ciptaan-mu/ 


Kod Produk : CYUTU 281014-120
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 120

RM 80











Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder

SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN