Isnin, 3 November 2014

UPDATE TERKINI DAN HAL TERBARU

Alhamdulillah beberapa item sudah ada dalam tangan, antaranya yang sudah di kutip di fraser hill bersama seorang hamba Allah di sana yang gemar ke dalam hutan dan mencari teras kayuan.

Tok kini di Jb dan pagi tadi ambil beberapa tempahan cincin dan beberapa biji sisa Geliga Sarang Ular dari tukang sana yang diperolehinya sendiri. Alhamdulillah ada juga pengganti G.Sarang Ular Tok yang sudah di potong buat permata tu haaaa.... ingat nak letak bersama kumpulan koleksi item item terbaik tok di dalam almari kaca.

Item akan masuk....erm... tak mo janji la, insyallah paling awal mungkin lusa siang.... sebab tok bertolak balik ke Ganu esok malam...tunggu kereta repair sama di setia tropika... tah kenapa tetiba kete tok lampu dalamnya jadi lampu disko pulak hahaha, maybe wayering. Kalau x siap nampak gaya naik bas je la balik ke ganu nu. 

Ok berikutan Kem Mistik, alhamdulillah kekosongan hanya tinggal beberapa tempat lagi... tak perlu komen di bawah page bagi menjaga privasi anda, terus daftar di wassup 01117775251 buat bayaran dan tok akan masukkan dalam 1 grup bakal peserta, semua dah berjumpa dan mulai mengeratkan silaturrahim di sana, alhamdulillah. 

Tak sabar nak balik ke ganu ( umah ) nak tgk apa la jadi dengan jongkong yang tok tapakan tu....ada la dalam 5 biji.. x banyak , kecik kecik je... kalau jadi emas, simpan, kalau jadi besi pun simpan...kenangan yang paling bernilai dalam hidup.

Tidak lupa, bagi yang mencari keris boleh disuruh, boleh berdiri, boleh bergegar...Tok xda item ni.... tapi kalau mau... insyallah boleh rekmen kan satu blog.... murah je dia jual dalam tak silap tok Rm 100 lebih...... kalau yang mencari la.... yang sekadar nak simpan toksah kot.

KESIMPULAN 

1. Blog akan update paling awal lusa siang
2. Tempat bagi kem mistik full edition tinggal sikit
3. Penggemar tarik duit nak cari keris boleh arah..sila call...sms x di layan


1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN