Jumaat, 7 November 2014

PERMATA TOK HITAM



















Di antara Bukit Payung dan Bukit Ajil adanya 1 Jambatan berupa jalan raya yang menghubungkan ke dua bandaraya, ia mampu di lihat oleh yang kasyaf jika melalui Jalan Wakaf Tapai-Marang dan boleh kedengaran Nyata suara suara halus di malam hari jika anda berhenti dan duduk seketika berhampiran Sarang Burung Walit sebelah kiri jalan tersebut.

Kawasan ini di jagai Oleh Tok Hitam yang juga penghulu kawasan tersebut. Banyak kisah misteri berlaku di kawasan berhampiran antaranya di awal subuh ramai penduduk terserempak wanita bertelekung berjalan seorang diri sedangkan kawasan berkenaan agak jauh dari kawasan kediaman dan surau berdekatan.

Antara laluan ini mempunyai sebuah surau, tanah perkuburan islam dan tanah perkuburan Cina...dan di antara kedua ini terdapatnya 1 rumah banglo setingkat yang sudah lama di tinggalkan kerana kerap di ganggu di malam hari, di ceritakan akan sejarah rumah ini. Sepasang suami isteri menetap di sana suatu ketika dahulu dan rumah ini di hadiahkan kepada mereka oleh bapa sebelah pengantin lelaki. Suaminya sering kerja di luar kawasan dan isterinya kesorangan di rumah tanpa teman. Rumah ini kalau dari luar, nampak saja macam 1 tingkat, hakikatnya ia berlapis 2, iaitu ruang bawah tanah yang di jadikan bilik utama pasangan ini. selalu kedengaran orang berjalan , mengetuk pintu, bila di buka tiada orang, bau busuk tiba tiba dan sebagainya. 

Akibatnya pasangan ini berpindah dan meninggalkan rumah ini begitu sahaja...kini masih lagi kelihatan utuh walaupun sudah lebih 12 tahun di tinggalkan dan penduduk sekitar yang melalui kawasan rumah ini sering kali di ganggu makhluk  halus yang merayapi kawasan sekitar.

Itu cerita bab rumah kosong lama ni. Kenapa di ceritakan di sini?... kerana ini ialah di dalam kawasan penghulu Tok Hitam dan berada di bawah pengawasannya sendiri.

Kelebihan permata ini ialah :

Handal di dalam pertempuran

Halimunan dari penglihatan musuh

Kekentalan kulit ( kebal darurat )

Perubatan tradisional dan mampu membuang bisa dan sengal sengal badan jika di tekapkan di kawasan yang sakit 

Insyallah 




Kod Produk : PTHITAM 61114-86
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 86










Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder


SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN