Isnin, 27 Oktober 2014

G.PANGLIMA JALIL




Terbisu seketika.... comeyyy batu ni...


Geliga Panglima Pangeran Jalil Ini di datangkan di dalam pakej perang dan amat berguna di dalam situasi kritikal , ia mampu dengan izin Allah :

Pergerakan automatik

Halimunan serumah dari musuh

Penunduk dan pelemah musuh

Melumpuhkan ilmu Ajaib Musuh dengan menghalakan dan memotong bayang musuh

Melembutkan peluru musuh bila terkena di badan

Mengeras dan memberatkan pukulan 

Pukulan angin Ilmu Fii Jalil


Kod Produk : GPJALIL 271014-100
Bentuk : Geliga Perang
MAHAR : RM 100







Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder



SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014





9 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok..saya nak masukkan duit untuk pembelian ni..cuma nak tanya..saya dah daftar nama untuk discaun 10%..jadi nak masukkan rm100 @ rm90..terima kasih

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum.. tok,saya dah masukkan duit..cuma nak hantar resit ke nombor mana satu..terima kasih

    BalasPadam
  3. Tok, saya dah whatsupp detail kat no 01121709939 tok..terima kasih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum tok..saya ingin bertanya..item diatas pihak tok dah pos @ belum..saya ada whaysupps tok tapi tak dapat maklum balas..klu dlm proses penghantaran..xapa la..sekadar ingin tahu..

      Padam
    2. tuan.. pada mgu tiu semua staff di bawa ke fraser hill.. dah 5 hari kami balik, adakah item belum sampai... no 01121709939 tiada wassup tuan..ia Blackberry

      Nombor yang ambil pesanan wassup ialah 0111-777-5251 tuan dan 017-825-9540

      Padam
  4. Ooo..klu mcm tu..apa perlu saya buat..item belum sampai lagi..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN