Isnin, 8 September 2014

SAMBUNGAN KEMENYAN









Bahagian stok dah bilank, ni je la yang ada, tatau la stok ada lagi ke tak, insyallah jika keadaan mengizinkan insyallah ada la lagi.... tok pun amik sebii simpan 

======================================

Dalam bahasa sainsnya ia di panggil Amber, namun amber yang banyak di jual di ebay sana bukanlah bewarna ini tuan tuan....ini ialah amber atau kemenyan Jin yang diperolehi melalui permohonan Tasik Linggiu. 

Datangnya sudah semacam ini dan bukan di canai oleh tukang kami, tok hanya mengarahkan mereka untuk polishkan semula agar ia berkilat dengan polish 3000dan habuk berlian.

Kelihatan berair bukan?

=====================================

Kemenyan jin linggiu ini bertujuan untuk :

Perubatan

Kerja kerja jahat dan kerja kerja baik
( Terpulang kepada pemiliknya )

Ia boleh di gunakan sebagai medium memanggil sesuatu jin yang anda kenal bagi sesuatu hajat dan memudahkan urusan proses.....

Nasihat tok, jadikannya sebagai permata cincin, bila ada masanya perlu amat menggunakan, maka ia sudah ada di jari anda dan bersedia di gunakan..

Guru yang mahir atau guru anda mampu mengecam kemenyan ini dan pasti akan terkejut kerana anda memilikinya, jika tidak percaya, silakan mencoba dahulu.. tok cakap guru anda terkejut...insyallah pasti terkejut, lepas tu mula la memacam idea timbul utk menggunakannya.

Kemenyan ini diberikan Oleh Seorang jin yang bernama Ruk'khat yang selalu menjelmakan dirinya sebagai seorang tua di kawasan estet di dalam linggiu, beliau mudah di jumpai di kawasan estet koperasi tasik linggiu, jika anda ke sana, ada 1 tokong kecil dan tokongnya ialah Tok Melayu pakai kopiah dan keris, pada mulanya agak kehairanan kenapa cina letak tokong melayu, kenapa tak dewa gunung sahaja, bila di tanya orang yang mengorek pasir di sana, selalu di senja hari kelihatan org tua ( jelmaan ) datang dan berjalan jalan di sekitar tasik dambil menggeleg gelengkan kepalanya.

Kemenyan ini bisa di bakar dan di gunakan untuk apa jua tujuan walau pun menyeru semangat perempuan / lelaki agar hatinya sentiasa sayang dan patuh kepada anda.

CARA CARANYA 

Ambilkan gambar dan tenunglah mata di dalam gambar, bakarkan sedikit sahaja hujungnya,..nak asap yang sedikit sahaja.... kemudian pejamkan mata anda dan bayangkan wajah dalam gambar tadi di dalam pejaman mata anda, serulah dan letakkan syarat begini 

" Jika kau tidak..........niat anda tadi..............maka binasalah dan rosaklah hidup engkau sehingga ke akhirnya sehingga tiada sebarang kuasa di dunia ini mampu menanganinya kecuali dengan izin Allah swt "

Ni tok ajaq ilmu Hakikat, bukan ilmu hitam....niat adalah terserah kepada anda.....

Boleh juga mengasapkan kemenyan ini...ingat tau, jangan bakar semua, kang berhantu pulak umah anda.... hahaha. gurau ja.... bakar sikit je agak agak ada baunya..... 

Untuk tujuan ini mungkin kita boleh anjurkan kem Khas, kena tanya tuan Munshee...kem khas mengajarkan bagaimana mengarahkan khadam dan mencobanya terus .


Kemenyan ini boleh di makan setiap pagi selepas bangun tidur ( sikit je , jangan banyak ) bagi lelaki yang mati pucuk, lemah tenaga dalaman kerana organik di dalam getah kemenyan ini.

Ini ialah kemenyan asli tanpa campuran yang tidak akan anda dapat dri mana mana kedai jual kemenyan 


* Sekadar sebuah ikhtiar menggunakan Jin


Kod Produk : KJT LINGIU 4914-252.25
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 252.25

7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN