Rabu, 3 September 2014

G. KOLAM PUTERI BERLUMUT


























Alhamdulillah , syukur ini ialah Permata Kolam Puteri Di Gunung berlumut.. Ia di gunakan di dalam perubatan tradisional dan sebagai penjaga diri dari serangan sihir dan gangguan ke atas pemiliknya.... kalau awek pakai , kendian ada kena kacau lelaki, jangan marah tok pulak la .... gangguan lelaki memang x leh nak elak la kecuali anda tak comey hehehe.....

Insyallah Jenis ini di ambil di spot terbaik dan mempunyai urat terbaik serta aman menawan qolbu barang siapa melihatnya pasti akan bertanya :

" Batu ape tu"


Kod Produk : GKP BERLUMUT 3914-50
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 50

5 ulasan:

  1. Balasan
    1. Payment done.. Sy da wasup kat p.a tok.. Jam 17.01.. Tq tok :)

      Padam
  2. A, kum Tok
    Saya nak tanya GKP BERLUMUT 3914-3a ada lag ke Tok?
    Klau ada lagi saya nak LOCK 3914-3a. Saya tunggu jawapan dari tok baru saya baru saya buat payment. Saya tunggu.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN