Ahad, 15 Jun 2014

BERITA TERKINI ORDER SARANG ULAR

Assalamualaikum wbt semua.

Di Maklumkan bahawa Tukang kami masih sedang menyiapkan Tempahan semua Geliga Sarang Ular Anda, Beliau meminta anda semua bersabar untuk pembikinan berkualiti ( Kalau Rushing , batu nanti cacat ).

Beliau masih menjalankan Usaha mencanai dan menggilap batu ini secara manual dan seorang lagi sahabatnya berusaha menyiapkan tempahan cioncin buatan tangan yang cukup perfect sekali, Tok dah lihat cincinnya tadi..memang Marvelesss

Harap Bersabar demi Item berkualiti



16 ulasan:

  1. Terbaik la tok. Memang cun bentuk padi tu, lain dari yg lain.

    BalasPadam
  2. Woarghh.... tak sabar rase...

    BalasPadam
  3. ADEII..XSBAR SUNGGUH!!!!...DIJARI NI GIGIL NAK PAKAI DAH..HI3

    BalasPadam
  4. Pergh!! Terasa rasa dijariku=)terima kasih tok

    BalasPadam
  5. Tok,post la sekali gambar design cincin batu geliga sarang ular yg da siap tok..ada yg berkenan nanti boleh terus tempah sekali..

    BalasPadam
  6. tuan sila hantarkan pesanan ini ke wassup 01117775251

    BalasPadam
  7. boleh lock lagi ke tok?ke semua da berpunya?

    BalasPadam
  8. tok boleh ambik 1 tak?...stok dapur ke?

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum tumpang tanya batu sarang ular tu yg bercahaya dalam gelap.berapa harga saya nak tahu harga dia.saya dari pulau pinang

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya tuan, maharnya batu sahaja rm 250 tuan

      Padam
    2. Tok mat 15haribulan ini saya nak tempah kat tok mat batu sarang ular,yg bercahaya di dalam gelap tu,nanti saya call tok mat,saya nak batu sahaja,boleh kan

      Padam
  10. Mcm mana tu tok mat mahar 250 tu,saya tak berapa faham sangat sebap saya juga nak beli satu kat tok mat. Batu tu,

    BalasPadam
  11. Salam tok mat 15hb ni saya nak order dekat tok batu sarang ular yg menyala di tempat gelap, saya nak batu sahaja,sarung cincin saya tak nak boleh kan tok mat,

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN